Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 100

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Podróż
Śniła mi się daleka podróz pociągiem.
Babcia
Śniła mi się babcia, która zmarła pół roku temu. Leżała na szpitalnym łóżku chora, zmęczona chemią, w chuście na głowie. Łóżko z babcią stało na torach kolejowych, rozmawiałam z nią o jakichś nieważnych, naiwnych rzeczach obok nas była jeszcz mama i ciocia, które opiekowały się babcią. Nagle nadjechał pociąg i zniknął z babcią w bardzo jasnym świetle. Rozpłakałam się. Co może oznaczać taki sen? Dodam że przed jej śmiercią ciągle śniło mi się że odprowadzam ją na pociąg do dalekiej rodziny.
Bliźniaki
Dnia dzisiejszego 21.05 śniło mi się że mam dwóch chłopców bliźniaków nie dziwił by mnie ten sen ale dzisiaj jest pierwszy dzień dekady bliźniąt i sama też jestem z pod znaku bliźniąt. W śnie odwiedzam starych znajomych z lat szkolnych w Polsce a potem podróżuje winda do góry po czym wsiadają do niej dzieci jakby szkolna wycieczka . Winda jadę na ostatnie piętro 10 wychodzę z maluszkami dzwonię do męża o której będzie i odpowiada jak szybko się da i sen się konczy
Własna śmierć
Snilo mi sie ze jechalem ze znajomymi autobusem i w pewnym momencie zaczela sie ostra burza z piorunami, gdy wyjrzalem przez okno nagle jeden z budynkow eksplowodwal jak po bombie, autobus sie zatrzyma a my wybieglismy z niego zobaczyc i okazalo sie ze budynek zostal zbombardowany przez nalot samolotow gdyz po chwili zaczela wybuchac kolejne budynki, w tej chwili probowalem zadzwonic ale okazalo sie ze nie mam zasiegu. Gdy po chwili pojawil sie czlowiek z bronia...probowalem z nim rozmawiac ale strzelil mi najpierw w prawa noge, a potem w lewa gdy upadlem na ziemi dostalem strzal w plecy wtedy sie obudzilem zlany potem..
Niespokojne wody
Ostatnio praktycznie co noc śnią mi się statki. Może warto zaznaczyć, że z mężem oraz dziećmi żeglujemy co jakiś czas jachtem. Pierwszy sen: duży, solidny jacht stał w porcie. Na pokładzie stal mąż i szwagier. Wyglądało jakby zwijali liny, żagle i sprzątali pokład po rejsie. Pomimo tego, że jacht był zacumowany w porcie, który zazwyczaj jest otoczony falochronem to był bardzo rozbujany przez spore fale. Ciężko było ustać na pokładzie. Trzymałam się lin i widzialam wzburzone morze. Drugi sen, który w pewnym sensie powtarzał się przez dwie noce. Wraz z mężem, dziećmi i nasza rodzina, która mieszka w Skandynawii wracaliśmy promem do domu. Podróż była spokojna. Teraz różnice - w jednym śnie z rana szykowaliśmy się do opuszczenia kajut. Że względu na kwarantanne i bezpieczeństwo śniadanie podano nam do kajut. Jedzenia bylo bardzo mało. W drugiej wersji: po opuszczeniu kajut udaliśmy się pod pokład, aby odnieść rzeczy do samochodów. Okazało się , że pod pokładem zbiera się woda. Wody było całkiem sporo, było widać nasze buty, które niby mieliśmy w bagażu, a jednak dryfowały w tej zbierającej się wodzie. Nie panikowalismy, spokojnie szliśmy dalej.
Morze statek
Sen o pełnym morzu, płynęłam statkiem duuuuzym, jak scena z tytanica. Stałam na brzegu. Początkowo było wszystko ok. Płynęłam sobie było spokojnie żadnych fal ale było ciemno. I postanowiłam świadomie upaść do wody. Wołałam pomocy ale nikogo nie było. Nie wiem jak się zakończyło.
hubert
Prosze o interpretacje. Zaczęły wypadac mi zeby nagle, to byl jakis remont i byla ekipa budowlana i nagle poczulem usta pełne zebów. Zacząłem je wypluwać i okazalo sie że to czaszki. Budowlaniec do mnie podszedl i powiwdział że jak nie chce to on weżmie i sobie szachy z nich zrobi ale powiedzialem że sam sobie takie zrobie. Potem z kimś z rodziny pojechaliśmy od razu do stomatologa i tam byłem dość przygnębiony sytuacją, podszedłem do recepcji i miła Pani sie troche wystraszyła, zawołała stomatologa i złapałem go w drodze do ubikacji. Powiedział mi spokojnie za 5000 zl to zrobimy. Poszedłem za nim do łazienki i tam zobaczylem siebie w lustrze w niebieskiej eleganckiej koszuli i sie usmiechnałem i mialem wieszkość przednich zebów a z tyłu nic. Prosze o szybka interpetacje bo sie boje o zdrowie rodziny.
Samobojca
Śniło mi się ze jechałam tramwajem i patrzyłam przez okno jak ktoś przed nim stanął aby popełnić samobójstwo, tramwaj go przejechał z niego wytrysla krew która znalazła się na mojej twarzy i osoby obok mnie siedzącej. W chwili uderzenia w samobójcę zamknęłam oczy aby tego nie widzieć
Luksusowy statek
Organizowany przez fundację był wyjazd do sanatorium które znajduje się w luksusowym statku
Płyta winylwa
Śniło mi się, że przyszedł do mnie list z OLX, w którym dowiedziałem się, że sprzedałem 629 płyt winylowych za kwotę 11 500 zł. Okazało się, że kupującym był Ukrainiec i miałem problemy z wysłaniem tej przesyłki za granicę oraz obawy czy dostanę zapłatę za tą przesyłkę. Jechałem z tą przesyłką przez pół polski do Przemyśla by to bezproblemowo wysłać.
postrzelona miłość
Zacznę od tego, że zabijałam ludzi, byłam w grupie, która do nich strzelała, w trakcie jednego spotkania z wrogami zobaczyłam chłopaka, pomyślałam że nie jest on z nami i do niego strzeliłam, natomiast po chwili coś się wydarzyło w mojej głowie i do niego podbiegłam, on powiedział, że tylko czekał aż przyjdę z nim porozmawiać, szybko wstałam, wzięłam go "na siebie", poszliśmy do szpitala obok, doktor powiedział, że tutaj pacjenci umierają, byłam tak zdenerwowana, że zrzuciłam go z barierki, uciekliśmy, ukradłam radiowóz, aby dostać się do innego szpitala, oczywiście policja już wtedy szukała mnie, mój sen skończył się na podróży z tym mężczyzną do szpitala, który mówił podczas drogi, że chce drinka, jeśli go wypije to nic mu nie będzie, ciągle nazywałam go moim mężem
Kobieta
Ostatnio miałem sen a mianowicie, iż byłem nad jeziorem (pojawił się tam również mój kolega) byliśmy w zamkniętym pomieszczeniu z kilkoma dziewczynami po chwili zacząłem gadać z jedną o różnych tematach powidziala że jest 4 lata młodsza i gadaliśmy dalej po rozmowie przybliżyła się do mnie i usiadła mi na dłoni wziąłem dłoń po czyni ona znowu to zrobił nie zarzekał na to. Zaraz po tym coś się stało (jakbysmy znaleźli sie w innym miejscu ) byłem z nią w galerii handlowej była na mnie zła i powdzilem „daj mi tylko numer proszę cię* napierałem lecz ona nie chciała mi dać uciekała przede mną i w końcu powiedzialem do niej powiem do ciebie 2 słowa i cię zostawię „jestes piękna" i poszedłem z galerii. Kiedy wychodziłem przybiegła do mnie i powiedziała „ kocham cię i wiem z będziemy tworzyć rodzice i mieć dzieci" przytuliła mnie i ja ją byłem szczęśliwy i tak się skończył sen. Chciałbym podkreślić że nie znałem tej kobiety przynajmniej tak mi się wydawało że widzę ją pierwszy raz
Własny ślub z mężem
Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc w interpretacji snu. Moja aktualna sytuacja jest taka, że chcę się rozwieść z mężem i myślę że ten sen bardzo nawiązuje do mojego życia tylko nie wiem tak dokładnie jakie wyciągnąć wnioski.. Za męża wyszłam ponieważ zaszłam z nim w ciążę (niechcianą) i tak jakby nie miałam wyjścia.. A teraz przejdę do mojego snu: Nie wiem jak ale w tym śnie mieszkaliśmy w jakimś obcym mi mieście i mimo, że mieszkaliśmy niedaleko kościoła to mieliśmy zamówione auto w kolorze czarnym ładnie biało przystrojone do ślubu. Chociaż byłam w ciąży to on kazał bysmy poszli pieszo. Byłam na niego wściekła. Kiedy weszliśmy do kościoła było tam pełno gości. On poszedł przed ołtarz a ja się jeszcze zastanawialam czy wyjść za niego. Miałam biała suknie. No i po chwili zniechęcona poszłam przed ołtarz i wzięliśmy ten ślub. Ale byłam niezadowolona. Miałam po tym śnie drugi, bardzo krótki. Śniło mi się że leciałam samolotem (nie wiem dokąd). Lecieliśmy wysoko w chmurach, były tam moje dwoje dzieci ale męża nie widziałam. Zdziwiło mnie że w samolocie było uchylone okienko ale podobno tak miało być. Z góry bardzo bardzo mocno dziękuję za pomoc i odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie i życzę fantastycznego dnia Joanna Papacz
Podróż tam i spowrotem
Podróż tam i spowrotem z córką do domu. Podróż chyba różnymi środkami transportu bo nie widać było czym się poruszam tylko że wyszukuje gdzieś połączenia. Na pewno bardziej widoczna była podróż z powrotem do domu dostałam na stacji widziałam pociąg który nadjechał a potem nagle klik i siedziałyśmy już z córką w pociągu. Była też gdzieś w tej podróży moja znajoma, na każdej stacji czekała i ale później w pociągu jej nie było. Miałyśmy dużo bagażu, wózek dziecięcy, 3 walizki, w drodze powrotnej jakbyśmy miały mniejszy bagaż i pokonałyśmy po prostu walizkę w walizkę wózek do walizek. Wózek był albo dziecięcy albo taki dla lalek bo moja córka ma już 17 lat, widziałam nawet moja stara kanapę z pierwszego mojego mieszkania które kupiłam sama i tą kanapę też, a która stoi teraz u rodziców, i w tym śnie tą kanapę gdzieś ją przenosilysmy między pokojami w hotelu. Hotel był w starej rodzinnej miejscowości siostry mojej babci. Nie wiem czy dotarłyśmy do domu bo mnie niestety córka obudziła więc nie wiem jak sen się zakończył. Aktualnie mam trochę taki burzliwy czas w życiu bo i w pracy dużo się dzieje, zmiana firmy na inną, dużo pracy - mało czasu. Ja dostałam nowe obowiązki i czy jednak pociągnąć to dalej. Przemawia za tym wynagrodzenie. Mamę mam chorą i najprawdopodobniej pójdzie do szpitala, na szczęście nie jest to choroba śmiertelna. Córkę leczę na depresję i ona też ma trochę nerwów. Nie chciałabym żeby sen był udostępniony na stronie, chyba że usuną Państwo prywatne szczegóły o pracy, mamie i córce. Pozdrawiam Daga
Drabina, jaskinia, podróż i przeszkody
Śniło mi się, że jechałam gdzieś pociągiem z moimi znajomymi i siostrą. Na miejscu zobaczyliśmy różne przeszkody i je pokonywaliśmy. W pewnym momencie napotkaliśmy drabinę i mieliśmy się po niej wspiąć. Ja nie miałam z tym żadnego problemu, ale zrzuciłam osobę przede mną na dół, żeby szybciej dotrzeć na szczyt. Na samej górze ktoś zrzucił chyba mnie i później znalazłam się w jaskinii, porozmawiałam tam z ludźmi, którzy byli ze mną i z niej wyszłam. Minęłam wtedy taką ogromną jaskinię pełną przeszkód (jakiś rok temu też mi się ona śniła). Jakaś dziewczyna entuzjastycznie do niej weszła, a ja nie dałam rady i poszłam dalej. Spotkałam się z jakąś osobą, która prawdopodobnie była jakimś moim znajomym. Okazało się, że zaraz każdy utraci wspomnienia. Chwilę później osoba, z którą byłam je straciła, a ja nadal pamiętałam wszystko. Weszliśmy później z powrotem do pociągu i powiedziałam mojej siostrze, żeby usiadła w jakimś konkretnym miejscu, a ona usiadła gdzieś przy swoich rówieśnikach. Nie przejełam się tym i też poszłam do swoich znajomych.
Historia i pochodzenie popularnych imion.
Jak zmieniały się trendy w imionach przez dekady.
Imiona związane z kosmosem i ich znaczenie.
Eksploracja unikalnych i rzadkich imion.
Jak zmieniały się trendy w imionach na przestrzeni dekad?
Jak zmieniały się trendy w imionach na przestrzeni dekad?Imiona są nieodłączną częścią naszej tożsamości. To one nadają nam unikalność i indywidualność w społeczeństwie. Jednak na przestrzeni dekad trendy w imionach ulegają
Sposoby na lepszy sen podczas podróży.
Sposoby na lepszy sen podczas podróżyPodróżowanie to niewątpliwie emocjonujące doświadczenie, które daje nam szansę na odkrywanie nowych miejsc i kultur. Jednak jednym z największych wyzwań podczas podróży jest zapewnienie sobie
Astrologia a podróże międzygwiezdne: horoskopy dla kosmonautów.
Astrologia a podróże międzygwiezdne:horoskop dla kosmonautówPodróż międzygwiezdna to jedno z najszańszych przedsięwzięć, jakim człowiek może podjąć się w swoim życiu. Odkąd po raz pierwszy spojrzeliśmy w niebo i zastanawialiśmy
Astrologia a podróże: jak horoskop może wpływać na wybór destynacji.
Astrologia a podróże: jakhoroskopmoże wpływać na wybór destynacjiPodróże są nieodłącznym elementem życia wielu osób. Często są one sposobem na oderwanie się od codzienności, poznawanie nowych miejsc i kultur, oraz czerpanie
Astrologia a rozwój duchowy: poszukiwanie głębszego sensu życia.
Astrologia a rozwój duchowy: poszukiwanie głębszego sensu życiaW dzisiejszym zglobalizowanym świecie wiele osób szuka głębszego sensu życia i większego zrozumienia dla samego siebie. Wielu ludzi zwraca się ku różnym formom duchowości
Interpretacja snów a rozwój kreatywności.
Interpretacja snów a rozwój kreatywnościMarzenia sennych snów mogą być fascynującym źródłem informacji o naszym umyśle i podświadomości. Nie tylko ukazują one nasze wewnętrzne pragnienia i lęki, ale także mogą służyć jako
Sny o górach: dążenie do celu i przeszkody.
Sny od wieków fascynują i budzą naszą ciekawość. Poszczególne obrazy, które pojawiają się w naszych snach, mają różne znaczenia i mogą wiele mówić o nas samych. Jednym z powszechnych motywów, które często pojawiają się w snach,
Sny a tożsamość: odkrywanie siebie.
Sny a tożsamość: odkrywanie siebieJest wiele tajemnic, które kryją się w naszych umysłach. Jednym z nich są sny, które mogą posłużyć jako mapy naszej podświadomości. Często nie zdajemy sobie sprawy, że nasze sny mogą być kluczem
Sny o podróży w czasie: przeszłość i przyszłość.
Sny o podróży w czasie: przeszłość i przyszłośćMarzenia senne są fascynującym zjawiskiem, które od wieków stanowiły przedmiot zainteresowania ludzi. Odkąd istniejemy, zawsze byliśmy ciekawi tajemniczych, niezbadanych aspektów naszej
Sny a rozwój duchowy: podróż w głąb siebie
Sny posiadają niezwykłą moc oddziaływania na nasze życie, emocje, a nawet rozwój duchowy. Podczas snu nasz umysł zostaje uwolniony od codziennych ograniczeń, pozwala nam na eksplorację nieznanych obszarów, odkrywanie ukrytych pragnień
fladra
W nocy miałem sen, którego treść nieustannie pojawia się w moim umyśle. Chciałbym podzielić się tym snem z tobą i oddać mu trochę życia, używając własnych słów i emocji, które go towarzyszyły. Mam nadzieję, że mój opis będzie
liczi
Podczas ostatniej nocy przyszedł do mnie sen, który wydawał się być bardziej realny niż jakiekolwiek inne sny, jakie kiedykolwiek miałem. Chciałbym opowiedzieć Ci o tym niezwykłym śnie, bo jestem pewien, że zainteresuje również Ciebie.
hokeista
Kiedy zamknęłam oczy i zanurzyłam się w świecie snów, znalazłam się na lodowisku, otoczona zapachem świeżego lodu i dźwiękiem skrobania łyżew po tafli. W oddali słyszałam okrzyki kibiców i rytmiczne uderzenia kija o krążek. Byłam
tukan
Wiedziałem, że moje nocne marzenia są zawsze pełne tajemnic i symboliki. Ostatniej nocy nie było inaczej. Sen zaprowadził mnie do egzotycznej dżungli, gdzie powitał mnie niesamowity widok tukana.Kiedy spojrzałem na ten piękny ptak,
wazka
W moim śnie znalazłam się w spokojnym i malowniczym ogrodzie, gdzie na tle śpiewu ptaków i szumu drzew unoszących się nad stawem, pojawiła się wazka. Jej niezwykłe skrzydła błyszczały w promieniach słońca, tworząc piękne tęczowe
alpaka
W nocy zasypiam i przenoszę się do świata snu. Czuje się lekko, moje ciało jest w stanie głębokiego relaksu, a umysł gotowy na podroż przez nieznane tereny marzeń. W tym konkretnym śnie, chciałbym skupić się na jednym, niezwykłym
sikorka
Wczoraj miałem sen o sikorce. Był to sen pełen delikatności i symboliki. W moim śnie, sikorka była głównym bohaterem, tryskającym energią i radością. Rozpoczynam sen, obserwując czarującą sikorkę, jak wesoło skacze po drzewach,
drozd
Długo wpatrywałem się w czarny ekran przed sobą, aż nagle zapadłem w sen. Otworzyła się przede mną sceneria pełna przyrody i spokoju. Zadziwiły mnie barwy, które wydawały się bardziej intensywne i żywe niż w rzeczywistości. Byłem
anagram
Witaj, czytelniku. Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Ci o moim świeżym, barwnym śnie, który zawierał jeden tajemniczy wyraz - "anagram". Zastanawiam się, co może on oznaczać, a zarazem porywa mnie wyobraźnia do nieznanego świata snu.Gdy
afty
Wczoraj miałem sen, który poruszył moje emocje i wywołał wiele pytań. Otwierając oczy, poczułem się trochę zaskoczony, ale także zaciekawiony interpretacją tego snu. Było on bardzo realistyczny i wydawało się, że przeżywałem go na
syrop klonowy
Wczorajszej nocy miałem niesamowicie barwny sen. Znalezienie interpretacji tego snu z pewnością pomoże mi zrozumieć, co się w nim działo i w jaki sposób może to odzwierciedlać moje życie. W tym śnie byłem w małym, uroczym miasteczku,
diabelski mlyn
Wczoraj miałem sen, który mocno mnie zaniepokoił. W tej niezwykłej nocy, kiedy zapadłem w sen, znalazłem się w pobliżu diabelskiego młyna. Widziałem ogromne kolumny dymu wznoszące się w powietrze, a niesamowity hałas młyńskich
gala
Gdybym miał opisać sen o gali, zrobiłbym to w sposób, który angażuje czytelnika od samego początku. Dlatego tak ważne jest, aby pisać w pierwszej osobie, korzystać z zaimków osobowych i używać aktywnego głosu. Moim zdaniem sen o gali
mozdzierz
Kiedy ostatnio miałem sen o moździerzu, przeżyłem naprawdę fascynującą podróż do wnętrza mojego umysłu. Wydawało się, że sen był pełen symboliki i znaczenia, które w pełni angażowały moje myśli i emocje. Chciałbym teraz
wycieraczka
Wczoraj miałam sen, który wywołał we mnie wiele emocji i zadumań. Znajdowałam się w pewnym nieznanym mi miejscu, a przed wejściem stała ogromna wycieraczka. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że jest to tylko zwykły przedmiot
menazeria
Podczas mojego ostatniego snu, znalazłem się w czarodziejskim miejscu pełnym zwierząt. Był to niezwykły sen, który pobudził moją wyobraźnię i stworzył emocjonującą atmosferę. Zwierzęta otaczały mnie z każdej strony, budząc we mnie
dialog
W świecie moich snów dokonuje się dialog pełen emocji, które wyrywają mnie z rzeczywistości. Sen jest jak tajemnicza opowieść, która rozgrywa się przed moimi zamkniętymi powiekami. Jak lekarstwo na moje znużenie, przynosi mi ulgę i
mandarynka
Witaj, drogi czytelniku! Mam przed Tobą zaszczyt opowiedzieć o moim osobistym śnie, który miałem ostatniej nocy. Chciałbym podzielić się z Tobą swoimi własnymi słowami, byś mógł w pełni poczuć moje emocje i przeżycia. Rozpocznijmy
pendrive
Wejdź ze mną w świat snu, gdzie wszystko staje się możliwe, a wyobraźnia nie zna granic. Dzisiaj odkryjemy tajemnicę snu, który przeniesie nas w magiczny świat pendrive'a. Sen jest jak podróż w głąb naszych umysłów, a właśnie teraz
jagodzianka
We śnie znajduję się w przytulnym, klimatycznym domu mojej babci. Powietrze jest nasączone zapachem ciepłego ciasta i świeżo ugotowanej jagodzianki, której zapach kusi mnie do kuchni. Chociaż jestem w pełni czujny, senność ogarnia mnie,
wiatrolap
Wiatrołap... To jedno z tych słów, które kojarzą mi się z przytulnym domem i ciepłym powitaniem. W każdej chwili wejścia do domu, staram się docenić to miejsce, gdzie mogę się zatrzymać na chwilę i pozbyć się z siebie wszystkich