szkoła
Opis snu
Jestem w klasie. Widzę tablicę, a na niej jakieś napisy. Nauczycielka ściera je. Dopisuje 2 równania z niewiadomymi. Jedno równanie ma 2 w mianowniku, drugie 3. Nauczycielka pyta mnie o rozwiązanie. Ja nie wiem. Potem zaczyna narzekać na mojego przełożonego. Następnie Otwiera dziennik lekcyjny i coś tam zapisuje. Potem patrzę w dół i widzę swoje nogi. Widzę też, że siedzę na krześle. Obok soedzi jakaś dziewcna w uniformie, ale nie patrzy na mnie. W miedzy czasie nauczycielka bierze krzeszło i siada obok mnie. Ja krzyżuje ręce na piersiach. Nauczycielka łapie mnie za prawą ręke, a potem zadaje mi pytanie:"Czy lubię geografię?"
Interpretacja snu
Śniący znajduje się w sytuacji, w której czuje presję i oczekiwania. Edukacja, którą symbolizuje klasa i nauczycielka, może oznaczać pragnienie zdobycia wiedzy lub poczucie, że wymagają od niego zrozumienia skomplikowanych kwestii (reprezentowanych przez równania z niewiadomymi). Nauczycielka wymagająca od niego odpowiedzi, której nie zna, może wskazywać na stres związany z oczekiwaniami innych. Narzekanie nauczycielki na przełożonego śniącego może reprezentować konflikt lub niezadowolenie we współdziałaniu z innymi w pracy lub życiu codziennym. Dziennik, do którego coś zapisuje, to symbol zobowiązań lub obaw dotyczących oceny swojej osoby. Widok własnych nóg może oznaczać poczucie stabilności lub niepewności. Fakt, że śniący siedzi na krześle, może symbolizować, że czeka na coś czy poczucie pasywności. Dziewczyna obok niego w uniformie, mogłaby reprezentować kolegę lub znajomego, z którym nie ma bliskiego kontaktu lub połączenia. Kiedy nauczycielka siada obok niego, sygnalizuje to możliwość bezpośredniego wsparcia lub presji. Krzyżowanie rąk to gest defensywny, sugerujący, że śniący jest zamknięty na otaczająca go sytuację. Ostatnie pytanie, "Czy lubię geografię?" może wskazywać na osobistą refleksję nad swoimi zainteresowaniami, celami życiowymi lub zadawane jest jako pytanie sprawdzające wiedzę lub zaangażowanie śniącego.
Opinie na temat artykułu