Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 10

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Sen o ogrodzeniu
Sen o ogrodzeniu oznacza barierę i przeszkody, które stoją na twojej drodze do celu. Ogrodzenie we śnie może wyrażać brak wiary we własne możliwości i tłumione pragnienia - potrzebujesz energii. Takie sny najczęściej pojawiają się pośród osób prowadzących stresujący tryb życia, które mają często do czynienia z trudnymi sytuacjami. Jeżeli przeskakujesz przez ogrodzenie to możesz czuć się ograniczony w jakieś sferze swojego życia, sen również może świadczyć o potrzebie prywatności. Przechodzenie przez płot oznacza, że rozwiążesz jakiś problem.
Powieszone dziecko
Zobaczyłam z perspektywy widza trzech chłopców w różnym wieku. Jeden ok 13 lat,miał ciemne krótkie czarne włosy. Drugi i trzeci w podbnum wieku wyglądali na małe dzieci w wieku przedszkolnym albo 1 klasy podstawówki.Drugi miał delikatną i piękna buzię i złote loki a drugi krótkie ciemne proste krótkie włosy. Wbiegli oni na płot zrobiony z mealowych ostrych grubych drutów zrzucili plecaki i zaczęli sie we trójkę wspinać. Wtedy usłyszałam jakby głos narratora ale w formie głosu dziecka które powiedziało "Bardzo wszyscy sie spieszyliśmy bo nie powinniśmy wychodzić poza teren szkoły podczas lekcji a już 5 minut temu był dzwonek" po czym nagle najstarszy chłopak kiedy przechodził na drugą stronę płotu zranił się bardzo mocno w noge i spadł na ziemię na drugiej stronie. Dwaj pozastali przeszli bez przeszkód. Nagle przybiegł jakiś mężczyzna, nauczyciel. Zaczął pytać co sie stało pozostałych dwóch chłopców. Oboje zaczęli uciekać ale w pewnym momencie ten blondyn jednak się zwrócił wziął ucięty ale dalej sie ciagnący gdzieś kawał druta, podszedł do starszego chłopaka od tyłu i pokazał nauczycielowi że to przez to. Wtedy nagle coś się wywróciło i drut który miał w ręce chłopczyk wyśliznął mu się z rąk i nie wiadomo jakim cudem związał sie wokół szyji starszego chłopca i pociągnął za sobą do przepaści które doprowadziło do powieszenia chłopaka i natychmiastowy zgon. Wtedy nauczyciel tylko powiedział "Dobra, zabierzcie ciało "
kozioł
na organizowanej wycieczce gdzie znajdowały się osoby z mojej rodziny i moja dawna miłość płynęliśmy łódką podziwialiśmy widoki zauważyłam polane ze zwierzętami organizator powiedział ze ten kto chce może wysiąść i przejść się na te polane zgłosiłam się kątem oka widziałam ze inne osoby tez chce pójść wiec się nie martwiłam podszedł mnie na organizator i wręczył mi miecz kiedy już chciałam wychodzić zauważyłam swoją dawną miłość która szła w moim kierunku powiedziała ze chce iść ze mną wzięła drugi miecz i udaliśmy się razem w stronę polany po dotarciu podziwialiśmy pasące się krowy piękne drzewa która rosły tylko na bokach polany i strumyk płynący po prawej stronie chcieliśmy przejść do końca usiąść pod drzewem żebym nikt nas nie widział gdyż bardzo w tamtym momencie ciągnęło nas do siebie przy samym końcu trzeba było wdrapać się na metalowy płot aby moc przejść nad strumykiem i wyjść na drogę bałam się ze mogę zrobić sobie krzywdę dlatego pozwoliłam żebym najpierw przeszli inny a na końcu ja kiedy reszta była już na drodze i szła dalej zauważyłam ze nad droga znajduje się kozioł który rogi i cała głowę miał zaplątane w ogrodzeniu dusił się i nie mógł się wydostać był słaby musiał tam długo tkwić chciałam mu pomóc dlatego zdecydowałam się zawołać dziecko które było z nami na wycieczce i znajdowało już się po drugiej stronie powiedziałam żeby mu pomógł zaczęłam wspinać się po odrodzeniu aby przejść i podać swój miecz który miał uwolnić kozła nie chciałam nim rzucać ponieważ był ostry i mógł zrobić komuś krzywdę zanim zdarzyłam dojść moja miłość rzuciła już swoim mieczem a chłopczyk próbował uwolnić kozła dodam jeszcze ze kilka dni temu miałam sen jak ksiądz odprawiał na mnie ezorcyzm a kozioł był biały w czarne łatki budząc się nie doczekałam się zakończeniu snu a sprawdzać godzinę po przebudzeniu była 11:11
na organizowanej wycieczce gdzie znajdowały się osoby z mojej rodziny i moja dawna miłość płynęliśmy łódką podziwialiśmy widoki zauważyłam polane ze zwierzętami organizator powiedział ze ten kto chce może wysiąść i przejść się na te polane zgłosiłam się kątem oka widziałam ze inne osoby tez chce pójść wiec się nie martwiłam podszedł mnie na organizator i wręczył mi miecz kiedy już chciałam wychodzić zauważyłam swoją dawną miłość która szła w moim kierunku powiedziała ze chce iść ze mną wzięła drugi miecz i udaliśmy się razem w stronę polany po dotarciu podziwialiśmy pasące się krowy piękne drzewa która rosły tylko na bokach polany i strumyk płynący po prawej stronie chcieliśmy przejść do końca usiąść pod drzewem żebym nikt nas nie widział gdyż bardzo w tamtym momencie ciągnęło nas do siebie przy samym końcu trzeba było wdrapać się na metalowy płot aby moc przejść nad strumykiem i wyjść na drogę bałam się ze mogę zrobić sobie krzywdę dlatego pozwoliłam żebym najpierw przeszli inny a na końcu ja kiedy reszta była już na drodze i szła dalej zauważyłam ze nad droga znajduje się kozioł który rogi jak imiał zaplątane w ogrodzeniu i nie mógł się wydostać był słaby musiał tam długo tkwić chciałam mu pomóc dlatego zdecydowałam się zawołać dziecko które było z nami na wycieczce i znajdowało już się po drugiej stronie powiedziałam żeby mu pomógł zaczęłam wspinać się po odrodzeniu aby przejść i podać swój miecz który miał uwolnić kozła nie chciałam nim rzucać ponieważ był ostry i mógł zrobić komuś krzywdę zanim zdarzyłam dojść moja miłość rzuciła już swoim mieczem a chłopczyk próbował uwolnić kozła dodam jeszcze ze kilka dni temu miałam sen jak ksiądz odprawiał na mnie ezorcyzm a kozioł był biały w czarne łatki budząc się nie doczekałam się zakończeniu snu a sprawdzać godzinę po przebudzeniu była 11:11
Market, płot ciężarówka/smieciarka
Śniło mi się że byłem koło jakiegoś marketu tak w bocznej uliczce, było pełno palet i innych rzeczy a ja byłem z rodziną w zaparkowanym aucie (moim - czarne bmw ) parkowaliśmy w wolnej przestrzeni między paletami. Przejeżdżała śmieciarka i zachaczyla a jakiś kontener metalowy z kratami pusty i on się przesunął do auta ale do dotknął. Za chwilę jechała druga śmieciarka która też potrąciła tą klatkę klatka uderzyła w auto i auto się przestawiło (wcześniej stało prostopadle do drogi a teraz równolegle wzdłuż drewnianego płotu) płot się rozwalił trochę a ja próbowałem go naprawić wkrętarką. Potem nagle byłem w środku marketu i przyszli jacyś nastolatki których się bałem. Ktoś mi ukradł tą wkrętarkę a potem znalazłem ją zagrzebaną w reklamówce. Kolejna część snu to jechałem ( nie pamiętam na czy ale chyba to był rower czy coś w podobie ) wąska uliczka w śród zabudowań i widziałem przede mną pod górkę ciężarówkę dostawczą która zaczęła się staczać z górki( ja jakbym przecięła i wiedział że zaraz zacznie się staczać jak jeszcze stała ) a ja się zbliżałem do niej ale zdążyłem skręcić z jakieś podwórko ( gdzie miałem swój cel ). Ciężarówka staczała się tyłem i uderzyła w jakąś kobietę ja dotarłem do celu i po jakiej chwili się dopiero wróciłem żeby zobaczyć czy kobieta jest cała ( sam wypadek był niby straszny) a kobieta w miarę cała tylko coś z nogami miała. Ulżyło mi że nie zginęła pod tą ciężarówką
flaming
Właśnie obudziłem się ze snu, który wydawał się tak realistyczny i intensywny, że nie mogę przestać myśleć o jego znaczeniu. To był sen o płonącym flamingu, którego obraz zapadł mi głęboko w pamięć. Wiedziałem od razu, że
siara
Witajcie, drodzy czytelnicy! Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moją interpretacją żywopłotu, jaki pojawił się w moim śnie. To niezwykłe zjawisko przykuło moją uwagę i chciałabym się z wami podzielić tym doświadczeniem.W moim
dziadek do orzechow
W sen iku sen, w którym widzę dziadka do orzechów, może wiązać się z wieloma różnymi interpretacjami. Jednak ja skupię się na wspaniałej i pełnej symboliki historii, którą sen może nam opowiedzieć.Widok dziadka do orzechów
zywoplot
Znajduję się we śnie w ogrodzie, gdzie w oddali widzę piękny, bujny żywopłot. Jest on gęsty i wysoki, pełen zielonych liści i kolorowych kwiatów. Patrząc na niego, czuję spokój i harmonię. Żywopłot sprawia wrażenie zabezpieczenia,
wrozyc
W wysokim kosztym zjeździe, widziałem siebie stojącego na samym szczycie stromej góry. Słońce lśniło jasno na niebie, otaczające mnie obłoki były delikatne i białe. Miałem wrażenie, że mogę dotknąć nieba. Podziwiałem malowniczą