Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 22

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Sen o hotelu
Sny, w których pojawia się motyw hotelu, mogą mieć wiele znaczeń. Niektóre interpretacje dotyczą poczucia nie akceptowania samego siebie, inne z kolei odnoszą się do możliwości wejścia w związek bez przyszłości. Wówczas sen taki może być ostrzeżeniem przed tym, aby nie angażować się zbyt wcześnie w relację, z której może nic nie wyjść.
Wyjazd rodzinny
Śniło mi się że wraz z rodziną wyjechałem do Dubaju, praktycznie cały dzień spędziliśmy w hotelowym aquaparku po czym postanowiliśmy iść na posiłek do hotelowej restauracji w której przebywały też inne osoby w pewnym momencie rozległ się ogromy huk eksplozji a z okien restauracji w oddali widać było unoszący się dym. Wszyscy wpadli w panikę i zaczęli uciekać, ja uciekałem na duł reszta mojej rodziny w górę, gdy zorientowałem się że nie ma ich przy mnie również zacząłem biec w górę budynku hotelu, znalazłem ich na którymś z pięter, stali przy oknie z resztą gości hotelowych patrząc przez okno kiedy też przez nie spojrzałem zobaczyłem ogromną konstrukcje w kształcie wężą, wiła się, łamała zbliżając się do hotelu i ostatecznie przechodząc ponad nim. Nagle zasnąłem we własnym śnie i przed oczami zaczęły pulsować neonowe loga znanych na świecie marek z różnych branż, przeplatane obrazem twarzy człowieka z wąsami i w okularach który mówił do mnie "wake up". Obudziłem się.
zgubiony telefon komórkowy
We śnie wyjechałam z moją byłą przyjaciółką na wycieczkę za granicę (kiedy jeszcze przyjaźniłyśmy się zwiedziłyśmy razem sporo krajów). Zamieszkałyśmy w hotelu, w którym należało posiadać kod do windy (było kilka wind, każda do innego sektora hotelu). Ponieważ moja przyjaciółka znała ten kod na pamięć, ja postanowiłam sobie to darować (i tak wszędzie chodziłyśmy razem). Rano po spakowaniu opuściłyśmy pokój. Idąc do autokaru zorientowałam się, że nie mam w kieszeni telefonu kom., po przeszukaniu plecaka okazało się, że tam również go nie ma. Postanowiłam wrócić do hotelu, ale nie miałam kodu do widny i klucza do pokoju, moja przyjaciółka, która znała ten kod nagle gdzieś się zawieruszyła, (hotel był bardzo duży i nie mogłam znaleźć recepcji). Próbowałam sama jakoś wykombinować ten kod, ale nic z tego nie wychodziło, w końcu pomogła mi pilotka i jakoś dostałam się do pokoju. Pokój był otwarty i już zamieszkany przez inną panią. Przeszukałam wszystkie półki i szafki, ale nadal nic z tego. Kiedy już miałam się poddać zobaczyłam dziwny, nowy telefon w folii, włączyłam go i skądś widziałam, że on ma należeć do mnie, więc go zabrałam. Kiedy byłam już przy autokarze nagle pojawiła się moja obecnie już była przyjaciółka, która bardzo ucieszyła się, że znalazłam ten telefon i w tym momencie dotarło do mnie, że to od niej go otrzymałam i że to ona ma związek ze zniknięciem mojego starego telefonu. Nie byłam z tego zadowolona ponieważ w starym telefonie miałam sporo fajnych zdjęć. Co może oznaczać taki sen?
Wakacje, wiatr, porwania, niewolnictwo
Byłem na wakacjach, gdzieś nad morzem chyba polskim ale sprzedawcy że straganów mówili po polsku choć było widać że są arabami czy coś w tym stylu, niektórzy trochę łamana polszczyzną mówili. Podczas spaceru po rynku i nad portem, stał tam komin straty z cegieł bardzo wysoki i nagle zerwał się duży wiatr i cudem uniknęliśmy spadających cegieł z komina bo wiało i nie każda droga można było przejść i musieliśmy iść koło komina tylko młodych ludzi za nami chłopaka uderzyła w głowę rozcinając mu ja na początku myślałem że zrobiła mu dziurę w głowie i połamała czaszkę a on chodził dalej i nie chciał iść do lekarza/szpitala ale wszyscy zwracali na niego uwagę, a oni (ta grupka z którą był ten chłopak) śmiali się i mówili że jest niezniszczalny. Później w śnie okazało się że ta grupka trzech dziewczyn i tego chłopaka jest niepełnoletnia i są to jacyś moi kuzyni którymi mam się zaopiekować i mieszkać w dość obskurnym hotelu w dwóch pojach, dziewczęta miały 16 17 lat chłopiec był młodszy tak jakby pod ich opieką ale musiałem się zająć wszystkimi i zajmowałem i z nimi zamieszkałem i zobaczyłem że u chłopca jest jednak tylko duża rana i się goji więc poczułem ulgę i mogliśmy spędzać wakacje razem, dziewczyny chodziły na dyskoteki i piły piwo, pozwalałem im na to ja zajmowałem się chłopcem i sam chodziłem do barów i na spacery pijąc piwo. Wieczorami chodziliśmy spać chłopiec oddzielnie a ja z dziewczynami, między mną a nimi dawało się wyczuwać duże napięcie seksualne ale do niczego nie doszło, dodam że w śnie wszyscy kuzyni nie byli podobni do nikogo kogo znam ale wiedziałem że są kuzynami. W tym misteczku było dużo turystów ale też Ci obcokrajowcy na straganach byli mili ale coś jakby było z nimi nie tak jakby wszyscy współpracowali i coś ukrywali. Później jedna z dziewczyn odurzono i dziwna kobieta i mężczyźni w samochodzie chcieli porwać ale jakimś cudem trochę się osfobodzila a ja jej pomogłem i uciekliśmy. Później śniły mi się zakupy na tych straganach, picie piwa i spacery. Raz z kuzynami, raz sam a raz jak by w tym samym miejscu ale już z żoną i dziećmi których teoretycznie tam nie było ale pojawiali się jakby ni stąd ni zowąd się pojawiali i w tym samym miejscu jakby trochę oddziela historia ale się przeplatały.i teraz raczej w historii z kuzynami zaczął się dziwny wątek, zacząłem zauważać, że w tym miasteczku dzieje się coś dziwnego, zacząłem zauważać, że mijam dość smutne trochę zapłakane albo jakby przestraszone kobiety, mijały nas na ulicy i pracowały w barach i straganach jako pomoc i kelnerki. Po jakimś czasie odkryłem, że są porywane i wykorzystywane, a główna siedzibą całego zarządu kierującego porwania i i wykorzystującego kobiety mieściła się w porcie gdzie nie można było wchodzić a zarządzał tym jakiś Naczelnik który oprócz kilku łudek zwykłych miał motorowe i dwa statki duże. Na początku to odkryłem i wyciągnąłem parę kobiet i uciekłem łódka zwykła do miasta i były bezpieczne później one wyciągały kolejne kobiety i dziewczyny, raz zmęczeni i z jedną odurzoną kobieta bo ciężko było ją przetransportować wpadliśmy do baru po wodę, tylko ten bar był po złej stronie ale nie mieliśmy wyjścia i jak tam wchodziliśmy to przed nami wszedł jeden z gości który pouczał barmana, że musi wziąć ciała i brać ich więcej, barman popatrzył na nas i powiedział że ma klienta i zapytał co chcemy ja powiedziałem że wodę i widziałem że zastanawia się czy do niej czegoś nie dolac bo widział że uciekamy, wreszcie zdecydował dać nam samą wodę i nam pomóc i uciekliśmy znowu łudka. W końcu zauważyłem, że Naczelnik wsiada na statek i odpluwa nim z jakimś gościem, wskoczyłem dr o wody i złapałem się statku i płynąłem z nimi, aż się przestraszyłem gdyż zobaczyłem, że dookoła statku jest łańcuch do którego byli przyczepieni w kajdankach pod wodą czarnoskurzy mężczyźni było ich bardzo dużo i o dziwo żyli pod tą woda a chyba już dawno powinni utonąć ale na końcu łańcuch przy burcie były przyczepiony pęk kluczy i wziąłem je i pokoleji szukając odpowiedniego klucza odczepiać tych mężczyzn a oni wypływali i zaczynali oddychać szczęśliwi ale i źli jak odczepiłem ich wszystkich, Naczelnik się nie zorientował jak wszyscy weszli na pokład i przejęli statek okazało się że pod burtą jest wieziona duża ilość kobiet, były też martwe, to były żony tych mężczyzn. Oni uwolnieni wpłynęli do portu i z drugiego statku uwolnili resztę ludzi i resztę kobiet wszyscy wsiedli na statki i łudki i wpływali do portu a potem na plaże, przyjechała już straż pożarna karetki i policja zaczęła się akcja ratowania i łapania przestępców, wszystkich złapali. Potem był kolejny etap snu przyjechali moi rodzice do kuzynów i spędzaliśmy razem wesoły czas spacerując grając w gry jak w wesołym miasteczku spacerując pijąc piwo, dużo piłem tego piwa i już też była moja żona z dziećmi i wiedzieliśmy że jest bezpiecznie i już nic złego tu się nie wydarzy. Powiem tylko że był to dziwny sen który pamiętam że szczegulami, był bardzo długi i nie oglądałem żadnego choćby podobnego filmu i towarzyszyło mi w nim dużo uczuć które po przebudzeniu jeszcze spory czas czułem, było tam dużo napięcia seksualnego, pod niecenia, smutku, strachu ale i szczęścia i spokoju
Spotkanie z kolegami
Śniło mi się że byłem na wycieczce w Lublinie, mieście, gdzie studiował mój absolwent i dawny kolega. We śnie nadal mieszkał w tym mieście, wiec postanawiałem się z nim spotkać i porozmawiać o dawnych czasach. Zadzwoniłem, a on z chęcią na to przystał. Niestety jak się okazało przyszedł z innym kolegą, także moim byłym uczniem, z którym już nie widujemy się, i z którym całkowicie zerwałem znajomość, ponieważ okazał się niegodny zaufanie i fałszywy. We śnie wiedziałem, już że miedzy nami jest bardzo źle i próbowałem go ignorować. Siedzieliśmy razem na stadionie i patrzyliśmy na mecz. Nagle znaleźliśmy się w centrum miasta i szukaliśmy toalety. Znaleźliśmy jakiś elegancki hotel, gdzie portier wpuścił nas ale musieliśmy ściągnąć buty i dostaliśmy hotelowe kapcie w których poszliśmy do toalety, Kiedy ja jeszcze korzystałem z toalety oni wyszli razem. Kiedy wróciłem siedzieli w recepcji rozmawiali i palili nie zwracając uwagi na mnie, kiedy zauważyłem że zamiast moich butów są inne, jeszcze miały powyciągane sznurówki. Nagle zauważyłem że mam ubrane nie swoje spodnie inne skarpetki nie do pary.. a moich kolegów już nie ma ... Chciałem wyjść na zewnątrz ale kiedy otworzyłem drzwi (elegancki hotel!) od samego progu były do góry wysokie strome schody, tak że nie można było wydostać się na zewnątrz tylko przez szparę u góry było widać ulice i słychać było samochody. Zostałem sam, zamknięty w nie swoich ubraniach i wściekły ... Jak to zinterpretowac?
Egzotyka
Dużo nie pamiętam pamiętam ze pracowałem jako elektryk nie mam pewności czy to był hotel czy porostu jakieś pomieszczenia w dużej Łodzi. Poznałem tam chińska miły uprzejamy i komunikatywny ,pływalni podczas snu także jakaś kwadratowa łodzią pamiętam ze jak szliśmy z jakimś kolega ktorego nie znam na molo by znowu wejść na ta łudź to on kupił mi kolejny raz galaretkę na stoisku z owocami ,widziałem tam też kilka odmian bananów o różnych kolorach ,pamiętam ze bylem bardzo podekscytowany ze znowu gdzieś popłyniemy ,coś kojarzę tez ze mylem ta łudź i jęk kawałek zaczął odpływac ,szybko bez problemu przeskoczył a kolega przyciągną pozostala cześć mówiąc ze od dawna nie mogą zamówić części by ta część Łodzi nie odpływala ,skakalismy po tej Łodzi i tej odplywajacej części bez wahania i obaw z uśmiechem na twarzy, kojarzę ze było to jakieś tropikalne miejsce ,kolor wody nie pamiętam
Hotel apartamenty Poddąbek
śniło mi się że był wrzesień 01.09.2021 i myślałem że to jawa realna i że byłem w Apartamencie w hotelu Poddąbek i że myłem naczynia i że słyszałem jak ktoś wiercił to poszedłem spać ale nie mogłem więc poszedłem do rodziców spać ale ktoś wiercił więc patrzyłem się na tą żółtą karteczkę i tata coś na niej napisał i to pomieszczenie było całe oklejone gazetami i karteczkami i się przebudziłem porąbany sen
Niebezpieczna podróż
Jestem we wsi, gdzie mieszkają dziadkowie od strony mamy. Bardzo malutka miejscowość - Koniecpol. Idąc drogą do siostry babci słyszę krzyk kobiety, które wolą o pomoc. Po chwili w tą uliczkę wjeżdża samochód, który zabiera ją i jak się okazuje, rannego psa do weterynarza. Idę za autem do niego. Widzę jak zwierzę jest szykowane do operacji. Pies jest dużej rasy, postawa podobne do owczarka niemieckiego i husky. Ubarwienie ma bursztynowe. Ma on dużo ran. Wychodzę z gabinetu weterynarza, a potem przed budynek, gdzie spotykam siostrę mamy. Mówię jej co zobaczyłam, skierowaliśmy się w stronę tej uliczki i doszliśmy na peron dworca kolejowego. Staliśmy pod daszkiem, ponieważ dworzec nie miał budynku. Podjechał pociąg, z którego wysiadł mój świętej pamięci dziadek. Przywitał się z nami zadowolony, po czym odszedł w stronę domu. Z pociągu wychodzi elegancji mężczyzna, dostrzegam, że to konduktor. Patrzy na mnie dziwnym wzrokiem. Próbuję mi coś nim przekazać, prosić o coś. Za nim pojawia się dwóch mężczyzn ubranych na czarno, ale mają na sobie pomarańczowe, odblaskowe kamizelki. Przystawiają mu oboje broń do pleców. Konduktor ponagla mnie wzrokiem, po chwili z pociągu wysiada jeszcze trzech napastników, ubrani są tak samo. Wszyscy z nich mają krótką broń. Łapię ciocie za rękę i proszę by weszła do pociągu. Ludzie w nim są dziwni. Niektórzy się boją, niektórzy płaczą, niektórzy zachowują się jakby nic się nie stało. Siadamy i jedziemy. Podejmujemy decyzję, gdzie mówimy, za na najbliższej stacji wysiadamy. Obserwuję widoki za oknem. Widzę piękne krajobrazy, ale potem jedziemy w stronę takiego dziwnego mostu. Ma on kształt koła, ale nie zwykłego. Wygląda jak taki, jak są w torach wyścigowych dla samochodzików. Nagle nie jedziemy po szynach, a nasz pociąg wysuwa jak tramwaj specjalne haki i zamiast być na ziemi, unosimy się nad nią. Jedziemy teraz jak na kolejkach/wyciągach górskich. Klikam w guzik, że chce wysiąść na najbliższej stacji, co oczywiście wraz z Ciocią robię. Jesteśmy w małej miejscowości, ale widzimy duży hotel, boisko piłkarskie, na którym świeci się światło. Nie ma nikogo, ale po chwili kawałek od nas przechodzi pewna dziewczyna, która nawet na nas nie patrzy. Postanowiłam z Ciocia zadzwonić po jej męża, aby po nas przyjechał. Mówi, że na razie nie ma czasu. Postanowiłam zadzwonić na policję, ale po chwilę widzę 5 mężczyzn z długą bronią. Ubrani w czarne mundury. Ich twarz nie jest niczym zasłonięta. Ukrywamy się za pagórkiem, gdzie wzywam pomoc. Mężczyźni zaczynają do nas strzelać. Zza paska wyciągnęłam broń krótką i zaczęłam odpierać atak.
Podróż tam i spowrotem
Podróż tam i spowrotem z córką do domu. Podróż chyba różnymi środkami transportu bo nie widać było czym się poruszam tylko że wyszukuje gdzieś połączenia. Na pewno bardziej widoczna była podróż z powrotem do domu dostałam na stacji widziałam pociąg który nadjechał a potem nagle klik i siedziałyśmy już z córką w pociągu. Była też gdzieś w tej podróży moja znajoma, na każdej stacji czekała i ale później w pociągu jej nie było. Miałyśmy dużo bagażu, wózek dziecięcy, 3 walizki, w drodze powrotnej jakbyśmy miały mniejszy bagaż i pokonałyśmy po prostu walizkę w walizkę wózek do walizek. Wózek był albo dziecięcy albo taki dla lalek bo moja córka ma już 17 lat, widziałam nawet moja stara kanapę z pierwszego mojego mieszkania które kupiłam sama i tą kanapę też, a która stoi teraz u rodziców, i w tym śnie tą kanapę gdzieś ją przenosilysmy między pokojami w hotelu. Hotel był w starej rodzinnej miejscowości siostry mojej babci. Nie wiem czy dotarłyśmy do domu bo mnie niestety córka obudziła więc nie wiem jak sen się zakończył. Aktualnie mam trochę taki burzliwy czas w życiu bo i w pracy dużo się dzieje, zmiana firmy na inną, dużo pracy - mało czasu. Ja dostałam nowe obowiązki i czy jednak pociągnąć to dalej. Przemawia za tym wynagrodzenie. Mamę mam chorą i najprawdopodobniej pójdzie do szpitala, na szczęście nie jest to choroba śmiertelna. Córkę leczę na depresję i ona też ma trochę nerwów. Nie chciałabym żeby sen był udostępniony na stronie, chyba że usuną Państwo prywatne szczegóły o pracy, mamie i córce. Pozdrawiam Daga
Jak podróże wpływają na sen?
Jak podróże wpływają na sen?Podróże są niezwykle ekscytującym doświadczeniem. Poza zwiedzaniem nowych miejsc, poznawaniem innych kultur i smaków, podróże mogą również mieć wpływ na nasz sen. Warto zwrócić uwagę na to, jak
Sposoby na lepszy sen podczas podróży.
Sposoby na lepszy sen podczas podróżyPodróżowanie to niewątpliwie emocjonujące doświadczenie, które daje nam szansę na odkrywanie nowych miejsc i kultur. Jednak jednym z największych wyzwań podczas podróży jest zapewnienie sobie
sterowiec
W świecie mojego snu znajduję się obszerna przestrzeń, gdzie srebrzyste chmurki suną po niebie, a w oddali unoszą się balony i sterowce. Gdy podziwiam ten malowniczy krajobraz, dostrzegam, że sterowiec zbliża się do mnie. Być może to
pokojowka
Kiedy opadamy na miękką wyściółkę naszego łóżka i zasypiamy, wkraczamy w świat snów. Sen zawsze budzi we mnie wielkie zaciekawienie i ciekawość, ponieważ wierzę, że ukrywa on głębsze znaczenie i ma moc wpływania na nasze życie.
recepcjonista
Gdy zamknąłem oczy i zanurzyłem się w głębokim śnie, znalazłem się w zupełnie innym miejscu. Byłem recepcjonistą w luksusowym hotelu, pełniącym funkcję kluczowego ogniwa między gośćmi a hotelowym personelem. Moja umiejętność
whisky
Z pewnością każdy sen, który się pojawia, zawiera pewne znaczenia i symbole dla naszej podświadomości. Sny mogą dużo powiedzieć o naszych emocjach, tęsknotach, lękach, a także o nas samych. Dlatego też, chcąc zrozumieć sen o whisky,
alibi
W moim śnie pojawiło się słowo "alibi". Przedstawiam opis i interpretację tego snu w sposób, który angażuje czytelnika i odzwierciedla moje osobiste odczucia.W śnie byłam w hotelu, otoczona przez tajemnicę i intrygi. Byłem
hotel
Witaj, drogi czytelniku.Przeżyłem sen, który chciałbym teraz opisać. Podążaj ze mną w świat wyobraźni, gdzie uczucia mieszały się z rzeczywistością, a tajemnicze znaki przemawiały do mojej podświadomości. W tej opowieści zanurzysz
portier
Widziałam sen. Stałam przed rozległym hotelem, którego wizerunek emanował elegancją i dobrym smakiem. Drzwi o solidnym, drewnianym wykończeniu były otwarte, a portier przywitał mnie szerokim uśmiechem. W moim śnie była to postać
oferta pracy
Weszłam do sennik , aby zinterpretować sen, który mnie ostatnio niepokoił. W moim śnie otrzymałam degustacyjną ofertę pracy w jednym z najbardziej znanych hoteli w mieście. Ale zamiast długotrwałej radości, śniło mi się o
strzelec
Witaj, dzisiaj opowiem Ci o znaczeniu snu, który miałem ostatniej nocy. W moim śnie pojawił się strzelec – a więc osoba posługująca się bronią palną. Chciałbym podzielić się swoimi własnymi interpretacjami tego snu, które mogą
surfing uprawiac
Wczoraj miałem niesamowity sen, który chciałbym Ci opowiedzieć. Marzenie, które miało miejsce, było tak realistyczne i emocjonujące, że chciałbym podzielić się nim z Tobą w najdrobniejszych szczegółach.W moim śnie, znalazłem się na
Jakie znaczenie mają sny w kulturze popularnej?
Jakie znaczenie mają sny w kulturze popularnej?Sny od wieków budzą ludzką wyobraźnię i ciekawość. W kulturze popularnej stanowią źródło inspiracji dla pisarzy, reżyserów, muzyków oraz artystów różnych dziedzin. Ich tajemniczość i