Zwiększ kontrast
Resetuj ustawienia

Niespokojne wody

Opis snu

Ostatnio praktycznie co noc śnią mi się statki. Może warto zaznaczyć, że z mężem oraz dziećmi żeglujemy co jakiś czas jachtem. Pierwszy sen: duży, solidny jacht stał w porcie. Na pokładzie stal mąż i szwagier. Wyglądało jakby zwijali liny, żagle i sprzątali pokład po rejsie. Pomimo tego, że jacht był zacumowany w porcie, który zazwyczaj jest otoczony falochronem to był bardzo rozbujany przez spore fale. Ciężko było ustać na pokładzie. Trzymałam się lin i widzialam wzburzone morze. Drugi sen, który w pewnym sensie powtarzał się przez dwie noce. Wraz z mężem, dziećmi i nasza rodzina, która mieszka w Skandynawii wracaliśmy promem do domu. Podróż była spokojna. Teraz różnice - w jednym śnie z rana szykowaliśmy się do opuszczenia kajut. Że względu na kwarantanne i bezpieczeństwo śniadanie podano nam do kajut. Jedzenia bylo bardzo mało. W drugiej wersji: po opuszczeniu kajut udaliśmy się pod pokład, aby odnieść rzeczy do samochodów. Okazało się , że pod pokładem zbiera się woda. Wody było całkiem sporo, było widać nasze buty, które niby mieliśmy w bagażu, a jednak dryfowały w tej zbierającej się wodzie. Nie panikowalismy, spokojnie szliśmy dalej.

Interpretacja snu

Sny są indywidualną interpretacją naszych doświadczeń, emocji i lęków. Ze względu na to, że jesteś żeglarką, statki i morze mogą po prostu reprezentować twoje cotygodniowe doświadczenia. W pierwszym śnie, duży, rozbujany jacht może symbolizować poczucie chaosu lub niekontrolowanej zmiany w twoim prawdziwym życiu. Może to oznaczać, że czujesz się nieswojo lub niezrównoważona wobec zmian lub wydarzeń, które obecnie zachodzą w twoim życiu. Fale mogą sugerować, że jesteś zaniepokojona bądź obawiasz się czegoś, co może stanowić przeszkodę w twoim życiu. Drugi sen, który miał dwa różne warianty, skupia się na podróży powrotnej, co może sugerować, że przechodzisz przez pewien proces czy fazę w życiu i próbujesz "wrócić do domu" lub do stanu stabilności. Wydaje się, że w obu wersjach jest coś, co budzi niepokój lub nieoczekiwaną trudność: mało jedzenia, co może symbolizować brak zasobów lub wsparcia, albo zbierająca się woda, która może reprezentować gromadzące się emocje czy problemy. To, że nie panikujecie, może sugerować, że czujesz się zdolna do stawienia czoła tym problemom z spokojem. Pamiętaj jednak, że interpretacja snów jest bardzo indywidualna i nie ma jednej słusznej interpretacji. Jedna osoba może mieć różne interpretacje tych samych snów w zależności od jej osobistego doświadczenia, stanu emocjonalnego czy kontekstu życiowego. Ważne jest, aby zawsze analizować sny w kontekście swojego prawdziwego życia.

źródło: SOW - Stowarzyszenie onejromantów XXI wieku
autor
Onejromanta: Mira, Ekspertka Snów Leczniczych

Specjalizuje się w interpretacji snów, które mogą wskazywać na fizyczne lub emocjonalne potrzeby zdrowotne śniącego.

Opinie na temat artykułu

Średnia ocena
pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka pełna gwiazdka
(1)
"Artykuł bardzo ciekawy, wiele się dowiedziałam o znaczeniu snów o niespokojnych wodach. Bardzo przydatna porada, dziękuję!"