Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 30

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Sen o butach
Buty we śnie to sposób na zinterpretowanie życia społecznego, zawodowego i towarzyskiego. Ludzie mogą często śnić, ale nie zwracać uwagi na buty we śnie. Jeżeli jednak należysz do osób co takie szczegóły zauważa i pamięta lub Twój sen był związany tylko z bytami to sennik może Ci pomóc zrozumieć go.
Sen o kocie
Kot od najstarszych lat jest kojarzony z kobiecością, namiętnością, tajemnicą i seksualnością. Osoba która śni o kotach często podświadomie okazuje potrzebę zbliżenia się z bliską jej osobą ale jednocześnie obawia się bliskości.
Sen o UFO
Jeśli śni Ci się UFO może to być zwiastun zbliżającej się niespodzianki, przyjemnego zdarzenia albo konfrontacja z posiadanymi lękami. Sen o UFO wiąże się również ze stratą finansową. UFO śni się również osobom, które są zainteresowane zjawiskami paranormalnymi.
Wakacje, wiatr, porwania, niewolnictwo
Byłem na wakacjach, gdzieś nad morzem chyba polskim ale sprzedawcy że straganów mówili po polsku choć było widać że są arabami czy coś w tym stylu, niektórzy trochę łamana polszczyzną mówili. Podczas spaceru po rynku i nad portem, stał tam komin straty z cegieł bardzo wysoki i nagle zerwał się duży wiatr i cudem uniknęliśmy spadających cegieł z komina bo wiało i nie każda droga można było przejść i musieliśmy iść koło komina tylko młodych ludzi za nami chłopaka uderzyła w głowę rozcinając mu ja na początku myślałem że zrobiła mu dziurę w głowie i połamała czaszkę a on chodził dalej i nie chciał iść do lekarza/szpitala ale wszyscy zwracali na niego uwagę, a oni (ta grupka z którą był ten chłopak) śmiali się i mówili że jest niezniszczalny. Później w śnie okazało się że ta grupka trzech dziewczyn i tego chłopaka jest niepełnoletnia i są to jacyś moi kuzyni którymi mam się zaopiekować i mieszkać w dość obskurnym hotelu w dwóch pojach, dziewczęta miały 16 17 lat chłopiec był młodszy tak jakby pod ich opieką ale musiałem się zająć wszystkimi i zajmowałem i z nimi zamieszkałem i zobaczyłem że u chłopca jest jednak tylko duża rana i się goji więc poczułem ulgę i mogliśmy spędzać wakacje razem, dziewczyny chodziły na dyskoteki i piły piwo, pozwalałem im na to ja zajmowałem się chłopcem i sam chodziłem do barów i na spacery pijąc piwo. Wieczorami chodziliśmy spać chłopiec oddzielnie a ja z dziewczynami, między mną a nimi dawało się wyczuwać duże napięcie seksualne ale do niczego nie doszło, dodam że w śnie wszyscy kuzyni nie byli podobni do nikogo kogo znam ale wiedziałem że są kuzynami. W tym misteczku było dużo turystów ale też Ci obcokrajowcy na straganach byli mili ale coś jakby było z nimi nie tak jakby wszyscy współpracowali i coś ukrywali. Później jedna z dziewczyn odurzono i dziwna kobieta i mężczyźni w samochodzie chcieli porwać ale jakimś cudem trochę się osfobodzila a ja jej pomogłem i uciekliśmy. Później śniły mi się zakupy na tych straganach, picie piwa i spacery. Raz z kuzynami, raz sam a raz jak by w tym samym miejscu ale już z żoną i dziećmi których teoretycznie tam nie było ale pojawiali się jakby ni stąd ni zowąd się pojawiali i w tym samym miejscu jakby trochę oddziela historia ale się przeplatały.i teraz raczej w historii z kuzynami zaczął się dziwny wątek, zacząłem zauważać, że w tym miasteczku dzieje się coś dziwnego, zacząłem zauważać, że mijam dość smutne trochę zapłakane albo jakby przestraszone kobiety, mijały nas na ulicy i pracowały w barach i straganach jako pomoc i kelnerki. Po jakimś czasie odkryłem, że są porywane i wykorzystywane, a główna siedzibą całego zarządu kierującego porwania i i wykorzystującego kobiety mieściła się w porcie gdzie nie można było wchodzić a zarządzał tym jakiś Naczelnik który oprócz kilku łudek zwykłych miał motorowe i dwa statki duże. Na początku to odkryłem i wyciągnąłem parę kobiet i uciekłem łódka zwykła do miasta i były bezpieczne później one wyciągały kolejne kobiety i dziewczyny, raz zmęczeni i z jedną odurzoną kobieta bo ciężko było ją przetransportować wpadliśmy do baru po wodę, tylko ten bar był po złej stronie ale nie mieliśmy wyjścia i jak tam wchodziliśmy to przed nami wszedł jeden z gości który pouczał barmana, że musi wziąć ciała i brać ich więcej, barman popatrzył na nas i powiedział że ma klienta i zapytał co chcemy ja powiedziałem że wodę i widziałem że zastanawia się czy do niej czegoś nie dolac bo widział że uciekamy, wreszcie zdecydował dać nam samą wodę i nam pomóc i uciekliśmy znowu łudka. W końcu zauważyłem, że Naczelnik wsiada na statek i odpluwa nim z jakimś gościem, wskoczyłem dr o wody i złapałem się statku i płynąłem z nimi, aż się przestraszyłem gdyż zobaczyłem, że dookoła statku jest łańcuch do którego byli przyczepieni w kajdankach pod wodą czarnoskurzy mężczyźni było ich bardzo dużo i o dziwo żyli pod tą woda a chyba już dawno powinni utonąć ale na końcu łańcuch przy burcie były przyczepiony pęk kluczy i wziąłem je i pokoleji szukając odpowiedniego klucza odczepiać tych mężczyzn a oni wypływali i zaczynali oddychać szczęśliwi ale i źli jak odczepiłem ich wszystkich, Naczelnik się nie zorientował jak wszyscy weszli na pokład i przejęli statek okazało się że pod burtą jest wieziona duża ilość kobiet, były też martwe, to były żony tych mężczyzn. Oni uwolnieni wpłynęli do portu i z drugiego statku uwolnili resztę ludzi i resztę kobiet wszyscy wsiedli na statki i łudki i wpływali do portu a potem na plaże, przyjechała już straż pożarna karetki i policja zaczęła się akcja ratowania i łapania przestępców, wszystkich złapali. Potem był kolejny etap snu przyjechali moi rodzice do kuzynów i spędzaliśmy razem wesoły czas spacerując grając w gry jak w wesołym miasteczku spacerując pijąc piwo, dużo piłem tego piwa i już też była moja żona z dziećmi i wiedzieliśmy że jest bezpiecznie i już nic złego tu się nie wydarzy. Powiem tylko że był to dziwny sen który pamiętam że szczegulami, był bardzo długi i nie oglądałem żadnego choćby podobnego filmu i towarzyszyło mi w nim dużo uczuć które po przebudzeniu jeszcze spory czas czułem, było tam dużo napięcia seksualnego, pod niecenia, smutku, strachu ale i szczęścia i spokoju
bicie swojej matki i bić swoją wychowaczynię
kiedyś mi się śniło że był 1 września 2021 i w tym śnie miałem pretensje do Iwony Młodawskiej i Ani Masternak że skończyły się wakacje i że dlatego że zaczął się rok szkolny i że byłem z swoją mamą i z moją wychowawczynią w szkole podstawowej 24 w kielcach i była środa i śniło mi się że podeszłem do swojej matki (mamy) i ją uderzyłem z całej siły w kolana i uderzyłem z całej siły Iwone Młodawską pięścią w twarz i mój tata i mąż pani Iwony Młodawskiej gonili mnie i uciekałem przed nimi i podeszłem prawie do drzwi wyjściowych ale okazało się że ja jestem w windzie i jade na -1 poziom naciskam parter i jade windą na parter i mój sen się skończył
Astrologia a podróże: jak gwiazdy wpływają na Twoje plany podróżnicze.
Astrologia a podróże: jak gwiazdy wpływają na Twoje plany podróżniczePodróże są niesamowitym sposobem na poszerzanie horyzontów, poznawanie nowych kultur i czerpanie radości z odkrywania nieznanego. Jednak czy kiedykolwiek
wrzesien
Wrzesień to znaczący i symboliczny miesiąc, który jest kojarzony z powrotem do szkoły, zmianą pór roku i nowym początkiem. Sen o wrześniu może być więc metaforą dla rozpoczęcia nowego etapu w moim życiu.Budzę się rano po pełnym
szop
Wczorajszej nocy miałem pewien sen który chciałbym zinterpretować. W mojej wizji sennej pojawiła się mała i urocza, ale nieco tajemnicza postać – szop. To zwierzątko jest dość nietypowe i niezwykle rzadko możemy je spotkać w naszym
dziadkowie
W moim śnie odwiedziłem moich dziadków, a ta wizyta była pełna ciepła, miłości i wspomnień. Wciąż pamiętam, jak za dzieciaka spędzałem u nich wakacje, pełne beztroski i radości. Własny ogród, pełen kwiatów i warzyw, był dla mnie
kurort
W ostatniej nocy odwiedził mnie sen o kurorcie, który był pełen egzotycznej przygody, relaksu i luksusu. Ta podróż we śnie była odskocznią od mojego codziennego życia, z którego próbuję wycisnąć jak najwięcej. Oczywiście, jako że
okulary
W swoim śnie byłem głównym bohaterem, a wszystko zaczęło się od mojego przyszłego wyjazdu na wakacje. Przygotowywałem się do podróży i nie mogłem znaleźć swoich ulubionych okularów słonecznych. Bez nich, moje oczy były narażone na
wakacje
Uśmiechłam się dumnie na widok rozległych, piaszczystych plaż i tętniącego życiem kurortu. Byłam na wakacjach - wymarzonym odpoczynku od codziennych zmartwień i obowiązków. Wszystko wydawało się tak realne, tak namacalne. Powietrze
jacht znaczenie snu
Wnętrze luksusowego jachtu staje się miejscem, w którym wszystkie moje marzenia o przygodzie i luksusie stają się rzeczywistością. Siedzę w złotej kajucie, otoczony eleganckimi meblami i cudownymi widokami na błękitne morze. Cały jacht
motto
Kiedy zamknąłem oczy, znalazłem się w świecie pełnym barw, dźwięków i niesamowitych wydarzeń. Sen, który przykuł mnie swoją tajemniczością i niewytłumaczalnymi zdarzeniami, teraz jest przedmiotem mojej interpretacji.Znaleźliśmy
plaza znaczenie snu
Wczoraj miałam sen o plaży. Byłam zachwycona ogromem pieprznocebiałego piasku, który otaczał mnie z każdej strony. Czułam pod stopami jego miękkość, a słońce delikatnie pieściło moją skórę. Cały mój ciało było zrelaksowane i
wakacje znaczenie snu
Nieoczekiwanie znalazłem się na wakacjach. Na początku byłem zdezorientowany, nie wiedząc jak się to stało, ale w duchu cieszyłem się z możliwości odpoczynku i odkrywania nowych miejsc. Moje wakacje rozpoczęły się nagle, jak za
zludzenie
Wczoraj miałam sen, który był dla mnie bardzo interesujący i na pewno sobie go zapamiętam. W moim śnie znajdowałam się na przepięknej plaży, otoczonej błękitnym morzem i złocistym piaskiem. Słońce świeciło jasno na niebie, a
rezeda
Wróćmy więc do tego sen, który ostatnio przyszedł mi do głowy. Byłam w ogrodzie pełnym przepięknych kwiatów. Rozkwitały wszystkie kolory: intensywne czerwienie, delikatne różowe płatki i biel, która odbijała światło. To było jak
Astrologia a podróże: Jak znaki zodiaku wpływają na preferencje podróżnicze.
Astrologia a podróże: Jak znaki zodiaku wpływają na preferencje podróżniczePodróże są dla wielu ludzi sposobem na ucieczkę od codziennej rutyny i poszerzenie horyzontów. Ale czy wiesz, że znaki zodiaku mogą mieć wpływ na twoje
Jak sny wpływają na nasze codzienne życie.
Jak sny wpływają na nasze codzienne życie?Sny są nieodłączną częścią naszego życia. Często budzimy się po nocy i próbujemy odtworzyć obrazy i doznania, które mieliśmy podczas snu. Ale czy naprawdę zdajemy sobie sprawę, jak wielki