Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 55

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Sen o wilku
Wilk symbolizuje osobę pewną siebie, dumną i często zaborczą a nawet agresywną. Cechy te mogą sprawiać, że ciężko nawiązać Ci znajomości. Poza tym sen o wilku oznacza, że jesteś samotnikiem i indywidualistą. Symbolizuje on również wiernego i oddanego przyjaciela. Znaczenie snu wilk to także walka z popędami i instynktami. Ciągle trwa w nas walka z namiętnościami oraz zwierzęcą stroną charakteru.
Wichura i wilk
Śniło mi się że razem z Jankiem (moim chłopakiem) staliśmy na ulicy przed małą kwiaciarnią (chyba należącą do niego. Chciał mi pokazać swoje Oscary (miał 5). Jeden z nich był za "Czarnego Łabędzia" a drugi za jakiś film z Amy Adams, który znałam, ale nie pamiętałam o czym on jest. Statuetki nie wyglądały jak Oscary, tylko były w kształcie motywu przewodniego filmu. ALE TO BYŁY JEGO OSCARY. Rozpętała się straszna burza, wiedzieliśmy, że ona nastąpi i robiła się coraz większa (wiat, deszcz), więc weszliśmy do kwiaciarni. Zaczęłam zamykać drzwi na klucz, na dwa razy, myślałam, że Janek jest gdzieś za mną koło lady, nawet zaczęłam się chwalić "no, burza nas nie dosięgnie, zamykam szczelnie drzwi na dwa razy. Okazało się że nadal był na zewnątrz i powiedział "jak ja teraz wejdę". Zaczęłam otwierać drzwi, kiedy okazało się, że jakiś ksiądz też chce wejść, napiera na drzwi. Uchylam je, Janek wchodzi, próbujemy zamknąć drzwi, ale księdzu udaje się wejść. Próbujemy go wypędzić, on coś krzyczy, udaje się go w końcu zagnać pod drzwi i zaczynamy na nie napierać żeby je zamknąć, robimy to z całych sił (jak się obudziłam bolały mnie mięśnie rąk i nóg, tak jakby to się rzeczywiście działo). Wydaje mi się, że się nam udało. W drugiej części snu stoimy z Jankiem z jakimś mężczyzną wyglądającym jak z filmu, w dziwnym pomieszczeniu, metalowe klatki po obu stronach „korytarza” – wszystko metalowe i zimne. Ja i Janek wyglądamy jak w żałobie, widać że ma wyrzuty sumienia po tym jak wypędziliśmy księdza na wichurę i chyba mówię o tym mężczyźnie. On pokazuje na klatkę po naszej lewej stronie, w której miota się wilk. Mówi "czasem trzeba ponieść pewne ofiary, trzeba zabić barana by nakarmić wilka". Do klatki wilka jest wrzucony baran, a wilk rzuca się w jego stronę. KONIEC.
pojednanie
Mialam sen,ze ktos z gory mowil,ze jestesmy blizniaczymi plomieniami.Ten chlopak ktory byl we snie,byl bardzo usmiechniety do mnie,pojednalismy sie.I ten sen byl o 3 godzinie w nocy
Podróż
Cześć, odrazu zacznę opis snu. Bardzo chciałem polecieć samolotem, pamiętam emocje były naprawdę silne głównie ekscytacja. Pojawiłem się na lotnisku, wsiadłem do dużego samolotu pasażerskiego który zaraz po tym zaczął lot. Nie było w nim miejsc siedzących ani też dużo ludzi. Samolot leciał bardzo zwrotnie. Przez okna było widac, że lecimy nad oceanem. W pewnym momencie podszedł do mnie jakiś koleś okazało się, że był pilotem innego samolotu i zaproponował mi przesiadkę. Poczułem przypływ adrenaliny i bez wahania się zgodziłem. Wpisał mnie na listę. Chwilę potem samolot wylądował na jakiejś platformie w chmurach, byłem świadomy tego, że ta platforma płynie po oceanie ale nie widziałem tego, bo zasłaniały chmury, płynęła w tym samym kierunku co samolot. Wysiadłem z samolotu. Dosyć długo czekałem na kolejny. Kiedy przyleciał był stary i miał dziurę. Trochę mnie to zaniepokoiło. Zapytałem pilota " Jak będziemy lecieć, to będzie na nas wiało?" On się zaśmiał i powiedział "no tak". W tym momencie widząc jego pewność siebie zeszły ze mnie wszystkie obawy. Kiedy wsiadłem w środku było bardzo ładnie wystrój z brązowego drewna, różne bary/barki ekskluzywne siedzenia i sporo ludzi. Podczas lotu zadzwonił do mnie mój ojciec, zacząłem z nim rozmawiać. Wokół mnie było dosyć głośno więc poszedłem szukać jakiegoś zacisznego miejsca. Na końcu samolotu było pomieszczenie, które wyglądało jak strych, wszedłem tam i długo tam rozmawiałem. W pewnym momencie weszła do mnie uśmiechnięta stewardessa i powiedziała " za chwilę lądujemy i proszę kończyć rozmowę" i wyszła. Ja chciałem zakończyć rozmowę ale ojciec ją przeciągał tak długo, że już wszyscy wysiedli. Rozłączyłem się wysiadłem na lotnisku w USA pojawiło się we mnie bardzo dużo pozytywnych emocji, takiej szansy na leprze, nowa przygoda, ekscytacja euforia. Ale trwało to tylko chwilkę, bo uświadomiłem sobie, że mam jeszcze mnustwo rzeczy do rozładowania z tego samolotu a on za chwilę startuje, moje emocje zmieniły się na przeciwne. Nawet nie zacząłem rozładowywać bagażów. Wsiadłem spowrotem zrezygnowany. Samolot leciał do Włoch. Po chwili emocje opadły zacząłem działać. Poszedłem do pilota samolotu przedstawiłem mu sytuację. Zaproponowałem mu szybki przystanek on nie chciał się zgodzić, bo spóźni się do Włoch. Wróciłem na miejsce siedzące. I nagle samolot zmienił kurs i wylądował na kontynerowcu, który płynął do USA. Poczułem ogromną radość, szybko wziąłem się do rozładowywania moich rzeczy, pasażerowie pomagali mi przenosić, rzeczy a było ich bardzo dużo jakieś szafki telewizory, akwarium no mnustwo. Cały pokład się wypełnił moimi rzeczami. Zauważyłem, że nawet kiedy szybko wyrzucałem szklane przedmioty one się nie niszczyły. Czułem presję pilota. Wszedłem spowrotem na samolot ale było mi szkoda zostawić wartościowych przedmiotów. Zauważyłem, że przedmioty się powtarzają, że są np 3 takie same konsole do gier, 2 szafy. Czulem, że nie chce nic zostawić i czułem presję czasu. Obudziłem sie, wyspany, zaciekawiony snem, czułem satysfakcje zdumienie realizmem snu, (dodam, że nigdy nie leciałem samolotem). Hah, jestem mega ciekawy co ten sen oznacza, ostatnio dużo się dzieje w moim życiu. Plany biznesowe, utrata ważnego przyjaciela. Męcząca mnie sytuacja w rodzinie. Pozdrawiam wszystkich, którzy wytrwali do końca Adam.
potrzask
Jechałem kładem w nocy, miałem chyba wędki na plecach (łowię ryby), zjeżdżałem z górki takiej całkiem sporej chyba w kierunku rzeki na spokojnie i wiedzę dzięki oświetleniu że na polanie są brązowe krowy i to spore stadko. Na spokojnie sobie jadę i zaczynam pomiędzy nimi dostrzegać wilki, duże jasno szare, im jadę dalej jest ich coraz więcej stwierdziłem że to duże ryzyko i zawróciłem, wtedy w moją stronę biegł wilki ciemnobrązowy niedźwiedź właśnie z tej górki z której zjechałem, był tak wielki jak by miał 1.5 tony, biegł powoli ale w moją stronę stwierdziłem że jego już na bank nie minę, zawróciłem. Po zawróceniu w moim kładzie nie było już gazu w manetce , nie było już napędu, były tylko pedały jak na rowerze… a masa ta sama brak przerzutek, nic nie było z kłada oprócz jego masy a ja z przyzwoitej prędkości poruszałem się jak na spacerze pedałując na kładzie, nie widziałem już krów, tylko wilki które są coraz bliżej i był dalej ten niedźwiedź za plecami, wtedy się obudziłem. Jestem bardzo ciekaw o co chodzi w moim śnie, rzadko je mam i to takie że się aż budzę. Coś o mnie: spokojny, lubię przyrodę i wędkowanie, treningi siłowe, lubię sobie zjeść
Tańczyć ze zmarłą mamą
Mama zmarła 3 m-ce temu. Śniło mi się, że byłam w moim domu rodzinnym z moją siostrą, jakimś chłopakiem i mamą. Kiedy tak jakby zaczęła grać muzyka mama wzięła mnie za rękę do pokoju obok i zaczęłyśmy tańczyć. Taka lekka była w tańcu. Nadepnęłam Ją przez nieuwagę ale nic nawet nie powiedziała. Potańczyłyśmy jeszcze chwilkę i źle się poczuła. Położyła się do łóżka i przykryłam Ją kołdrą. Zapytałam czy ma tabletki ale spuściła wzrok. Pomyślałam, że nie ma. Sen był tak realny, że mama żyła i miałam takie wrażenie, że jakby zmartwychwstała. Kiedy się przebudziłam w obecnym miejscu zamieszkania to dotarło do mnie, że to był tylko sen a mama nie żyje.
Odwiedziny w domu zmarłego tata
Mój tato zmarł 3 tygodnie temu, nie śnił mi się do wczorajszej nocy. Zacznę od tego, ze we śnie miałam pełna świadomość tego, że tata nie żyje, byłam w domu z koleżanką i z moją córką, zobaczyłam jak tato leży u siebie w łóżku, przeglądał portfel który kiedyś należał do niego i dziwił się że są tam moje dokumenty. przerażona faktem że widzę zmarłego tata, który jednak żyje szybko ubrałam moją córkę i wyszłyśmy w stronę auta, gdy wsiadałyśmy do samochodu tata stanął na schodach od domu i krzyknął picie weź ze soba picie,ja od krzyknęłam że nie trzeba, podszedł do tego auta położył mi napój na kolanach, zapytał czy ugotuję mu zupę powiedziałam że teraz moja koleżanka nie ma czasu i muszę szybko wracać do domu nalegał żebym została i przygotowała muPosiłek ja jednak odmówiłam ciągle mi powtarzał że prosi żeby tylko to nie był rosół odpowiedziałam że przyjadę i ugotujemy Ogonówkę. Tato zamknął drzwi od auta gdy odjeżdżałyśmy tato nagle zamienił się w wilka który biegł przez chwilę z autem tak skończył się mój sen
Miecz, wilk
Pamiętam tylko jak już szlam, z kilkoma osobami, nie kojarzę ich. Szlam trawa pp prawej był las po lewej dom. Ktoś z tego donu krzyczał żebyśmy nie szli naprzód bo tam są wilki. Wtedy je zobaczyłam. Było ich trzech. Szare. Szły na nas z warczeniem. Zaczęliśmy z nimi walczyć i pamiętam że je pokonaliśmy. Wtedy skręciliśmy na podwórko do tego domu. Trzeba było przejść przez ogrodzenie ppd napięciem ale takie niskie i ono było bardziej położone na ziemi. Weszliśmy do tego donu i tam zaczęły soe dziać dziwne rzeczy. Nagle ten dom był pusty same ściany i podłoga. Chowaliśmy sie przed kimś. I nagle kedna osobę porwało jakby powietrze, zaraz druga. Stały naprzeciw mnie. Czułam że zaraz i ja będę. I zobaczyłam miecz. On leciał od domu gdzieś daleko. Na wysokości oczu. Ale ostrzem skierowanym w stronę drzwi wejściowych domu. Odbijało się od niego światło. I czułam jakbym miała go zobaczyć. A on jakby patrzył na mnie. To było tak dziwne. I potem znalazłam się gdzieś nad wodą. A raczej byłam w jakimś jeziorze szlam przez nie. Nie umiem pływać. I znów wilki. Płynął w moja stronę jeden szary wilk. Ale wiedziałam że jest ich więcej na lądzie. Miałam coś w ręku jakby dlugipis albo coś podobnego co mogłabym wbić wilkowi i go pokonać i walczyłam z nim w tej wodzie. Nie wiem wydaje mi się że był jeszcze jeden i z osobą która szlam pokonaliśmy go. Znalazłyśmy się po drugiej stronie tego zbiornika. Bałam soe się strasznie. Nie umiem pływać i jak soe stąd wydostać. Po stronie której byliśmy były bagna i zalane woda drzewa. Poczuliśmy jakby na tafli był lod ale było gorąco. Złapałam soe tego lodu. Na tej wodzie była jakaś siatka ktora nas utrzymywała na powoerzchni i przepłynęliśmy tak na brzeg. I się obudziłam.
Znaczenie imion w świecie zwierząt.
Porównanie znaczenia imion w różnych krajach.
Znaczenie imion w mitologii i folklorze.
Sny o przyrodzie: połączenie z Ziemią.
Sny o przyrodzie: połączenie z ZiemiąSny są nieodłączną częścią naszego życia. Są tajemnicze, nieprzewidywalne i często pełne symboliki. Niektóre sny mogą nas poruszać głębiej i zostawić w naszej pamięci trwałe wrażenie.
wycie
Wcześniejszego wieczoru padłem na łóżko, znużony ciężkim dniem. Objęło mnie uczucie zmęczenia, a kiedy zamknąłem oczy, znalazłem się w innej rzeczywistości. Sen, który mnie ogarnął, był pełen emocji i tajemniczości. Przenosił
autograf
W zagubionych oparach świadomości znalazłem się w przestrzeni, gdzie czas i przestrzeń traciły swoje znaczenie. Byłem otoczony milczeniem i ciemnością, a jedynym towarzyszem były moje własne myśli. W tej nieuchwytnej przestrzeni, której
motorniczy
Sen, który ostatnio mnie nawiedził, przyniósł ze sobą obrazy związane z pracą motorniczego. W moim śnie, znalazłem się w roli osoby kierującej tramwajem, odpowiedzialnej za bezpieczne przewożenie pasażerów z punktu A do punktu B.
potrzeba
Sen, o którym chciałbym teraz opowiedzieć, dotyczył mojej potrzeby. Był to sen bardzo mistyczny i niezwykły, pełen symboli i znaków. W trakcie snu czułem się bardzo zaangażowany emocjonalnie i zafascynowany tym, co działo się przed
mul zwierze
Widziałam dziś w nocy sen, który na długo zapadł mi w pamięć. Byłam w krainie snu, gdzie rzeczywistość splatała się z fantazją, a moje zmysły były ożywione. Wizja, która mnie odwiedziła, była pełna tajemnicy i mistycyzmu. Oto
wilkolak
Miałem ostatnio sen który poruszył moją wyobraźnię i budził we mnie intensywne emocje. We śnie byłem otoczony gęstym lasem pełnym mroku i tajemniczości. Wszędzie, gdzie spojrzałem, widziałem tylko zimne i ciemne drzewa. Była to
pentagram
Wczoraj miałem sen który wprowadził mnie w tajemniczą atmosferę i zmusił mnie do zastanowienia się nad znaczeniem moich marzeń i pragnień. W tym śnie, zobaczyłem pentagram, symbol znany zarówno w mitologii jak i w magii. Ten obraz,
lupiez
W przerażających żłobach równin, w miejscu, gdzie potworność pochodzi z nieznanej przeszłości, znalazłem się w czeluściach mojego umysłu. Pragnąłem odpocząć po ciężkim dniu i w pełnym skupieniu oddać się łaskawym ramionom snu.
kly
Witam, jestem tu po to, aby zinterpretować Twój sen Przeżuwam go powoli, analizuję każdy szczegół i snuję teorie. Przejdźmy więc do sedna i zobaczmy, co mogą oznaczać symbole, które do Ciebie przemówiły w trakcie snu.W Twoim śnie
halloween
Wczoraj miałem bardzo dziwny sen Znajdowałem się w tajemniczym, mrocznym lesie, przepasany mgłą i przechodzącą każdą próbę demonami Halloween. Choć sen był pełen niepokoju, nie mogłem się oprzeć fascynacji tym, co czekało za
bez
wadarów, aby uniknąć autorstwa już istniejących interpretacji. W moim śnie znajduję się w ciemnym, tajemniczym lesie. Jego drzewa są wysokie i gęste, a liście na nich są jak czarne cienie w pobliżu światła księżyca. Chociaż jestem
cowboy
Witaj drogi czytelniku. Dziś chciałbym opowiedzieć Ci o moim ostatnim śnie. Wyobraź sobie, że przenosiłem się do dzikiego, zachodniego świata, gdzie jechałem na ogromnym, siwym koniu, w pełnym galopie przez bezkresne równiny pustyni.
garncarz
Sen o garncarzu to dla mnie symboliczne przesłanie od mojej podświadomości. W moim życiu właśnie rozpoczynam nowe projekty i dąże do samorozwoju, a garncarz jest dla mnie symbolem twórczego procesu i formowania swojego losu.W moim śnie,
gorzalka
Wczoraj miałem sen, który wprowadził mnie w niezwykły świat emocji i doświadczeń. W moim śnie byłem w małej, przytulnej karczmie, gdzie panowała radosna atmosfera. Na każdym stoliku stały półmiski pełne różnorodnych przekąsek, a
jakala
Wraz z zamknięciem powiek i zatopieniem się w nocnym świecie snów, rozpoczynam podróż do niezbadanych zakamarków mojej podświadomości. W tym konkretnym śnie, wpływając w głąb mojej nieświadomości, zanurzam się w świat jakala –
klucz
Sen jest źródłem tajemnicy, gdzie nasze podświadome ja ożywa i przekazuje nam wiadomości za pomocą symboli i obrazów. Właśnie taki sen miałam ostatnio, który budził we mnie liczne emocje i pozostawił mnie z wieloma niewyjaśnionymi
pasterz
Wczoraj miałem bardzo niezwykły sen, który poruszył mnie głęboko i wydaje mi się, że jest związany z moją osobistą podróżą przez życie. W moim śnie byłem pasterzem. Żyłem w pięknej, malowniczej dolinie, otoczonej zielonymi
strach
Wcisnąłem się głęboko w miękkie poduszki, nieświadomy tego, co czeka mnie wkrótce. Z mojej głowy zaczęły szybko wędrować myśli, które tworzyły wizje pełne grozy i niepokoju. W moim śnie, ponury strach ogarnął mnie, pozostawiając
wilk
Wilk - oto symbol, który w moim śnie niesie ze sobą mocne emocje i głębokie znaczenie. Tyrkotąc w mojej podświadomości, ten sen wzbudza we mnie pewnego rodzaju niepokój i ciekawość, jednocześnie odczuwam silny przymus, aby go zrozumieć.
wynik
Noc spoczywała spokojnie na ziemi, a moje ciało uciekało w krainę snów. Nie był to zwykły sen, to było coś więcej, coś, co zawierało jakieś przesłanie dla mnie. Gdy ścieżka marzeń rozpoczęła się, ujrzałem siebie stojącego na
imie,fortunat
Sen jest fascynującym aspektem naszego życia, który często pozostaje nieodgadnioną tajemnicą. Jeden z moich ostatnich snów, który chciałbym zinterpretować, dotyczył osoby o imieniu Fortunat. W tej opowieści, Fortunat pełnił rolę
imie,felicja
Witam, nazywam się Felicja i dzisiaj opowiem Wam o swoim niezwykłym śnie. Budzę się rano, lekko zmieszana, ale pełna podziwu dla tej magicznej podróży, jaką odbyłam nocą w moich snach.Moje sny zawsze są pełne tajemnicy i symboliki, ale
imie,remigiusz
We śnie znalazłem się w środku gęstego, ciemnego lasu. Mrok otaczał mnie z każdej strony, a przerażenie paraliżowało mnie w miejscu. Duszną atmosferę dopełniał niewyobrażalny odgłos szumów drzew i szelestu liści, które zdawały
lektyka
Wchodzę do swojego sennik i otwieram kolejną stronę. Mój sennik, moje magiczne miejsce, które pomaga mi zrozumieć i zinterpretować moje sny. Wydaje się niemal mistyczne, jakby świeciło własnym światłem. Kiedy przeglądam strony, moje
scinac znaczenie snu
Witaj! Dzisiaj opowiem Ci o snach, genialnych i tajemniczych podróżach naszego umysłu w nocy, gdy sen się rozpoczyna. Ten sen, który chciałbym zinterpretować, to scinac znaczenie snu, a teraz zanurzymy się w głębi jego treści.Położony
zrebie znaczenie snu
W swoim śnie widziałem, jak biegnę po pełnym skrętów i nieregularnym labiryncie. Byłem zdezorientowany i szukając wyjścia, serce biło mi mocniej. Byłem samotny i zdezorientowany, nie wiedząc, jak odnaleźć drogę. Czułem się
wiadomosc
Sen to fascynujący i tajemniczy obszar naszego umysłu, gdzie otwierają się wrota do niezbadanych krain. Często może on być pełen symboliki i nadawać głębszy sens naszej podświadomości. Dlatego też chciałbym podzielić się własnymi
wilk znaczenie snu
W moim śnie nagle znalazłem się w gęstym lesie. Mroczne drzewa wznosiły się nad mym głową, nieprzenikniony las rozciągał się na horyzoncie. Odczuwałem jakby atmosfera napięcia, coś niepokojącego w powietrzu. Podczas gdy szedłem przez
Jak różne kultury interpretują te same symbole w snach?
Jak różne kultury interpretują te same symbole w snach?Sen jest jednym z najbardziej fascynujących i tajemniczych aspektów naszego życia. Od wieków ludzie próbowali odkryć znaczenie swoich snów i zrozumieć, co mogą one oznaczać. Jednak
Sny w malarstwie: jak artyści wyrażają swoje sny na płótnie.
Sny w malarstwie: Jak artyści wyrażają swoje sny na płótnieWielu artystów od stuleci czerpie inspirację z sfer snów i podświadomości do tworzenia swoich dzieł. Sny są źródłem fantazji, emocji, a także nieocenzurowanych myśli, które
Sny w mitologii różnych kultur: bohaterowie i symbole.
Sny od wieków intrygowały i fascynowały ludzi, a ich znaczenie było przedmiotem badań i interpretacji w różnych kulturach na całym świecie. Mitologia różnych społeczności przekazuje nam wiele informacji na temat tego, jak ludzie w
Sen o posiadaniu zębów zwierzęcych, np. kłów wilka.
Kiedy ostatnio miałem ten niezwykły sen, wyobraziłem sobie siebie jako potężne stworzenie, posiadające zęby zwierzęce. Były to niezwykłe kły wilka, które przerażały wszystkich wokół mnie. Mój sen wywołał we mnie wiele emocji i
Sen o znalezieniu się w stadzie koni.
W snieńku znalazłem się w stadzie koni, zaklęty w magicznym krajobrazie pełnym mocy i energii. To był sen pełen symboliki i emocji, które przekazywały mi wiele znaczeń i sugestii. Sennik mówi, że sen o stadzie koni może być związany z
Sny o zwierzętach i ich symboliczne znaczenie.
Sny są nieodłączną częścią naszego życia. Często wydają się nam tajemnicze i niezrozumiałe. Jednym z najczęstszych rodzajów snów są sny o zwierzętach. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co może oznaczać sen, w którym pojawia
Jak interpretować sny o czarach?
Jak interpretować sny o czarach?Sny są fascynującym i tajemniczym światem, który często pozostaje dla nas niewytłumaczalny. Jednym z najpopularniejszych tematów, który pojawia się w snach, są czary. Ale co tak naprawdę oznaczają sny o
Interpretacja snów o duchowych lekcjach.
Interpretacja snów jest jednym z najstarszych i najbardziej fascynujących sposobów analizowania i zrozumienia naszego życia wewnętrznego. Od wieków ludzie próbowali odczytywać swoje sny, aby znaleźć w nich wskazówki, przestrogi czy
Interpretacja snów o zwierzętach.
Interpretacja snów o zwierzętach jest jednym z najbardziej fascynujących i tajemniczych aspektów analizy snów. Snienie o zwierzętach często budzi naszą ciekawość i chęć zrozumienia ich symboliki. Dlatego też, korzystanie z sennika
Jak sny wpłynęły na życie znanych osób.
Jak sny wpłynęły na życie znanych osóbSny są nieodłączną częścią naszego życia. Od wieków mają one ogromne znaczenie i są często interpretowane jako przepowiednie, ostrzeżenia lub oznaki nadchodzących zmian. Wpływ snów na nasze