Zwiększ kontrast

Wyniki wyszukiwania: Szwagier

Ilość wpisów: 5

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Moja siostra i moje dzieci
Ponure pomiezczenie,w ktorym stala moja synowa i trzymala jej male dziecko na rekach,patrzylo obojetnie przed siebie.Moj syn byl gdzies w poblizu,ale jego slabo widzialam,jedynie czulam obecnosc.Synowa byla niezadowolona z czegos i powoli wyszla z pomieszczenia razem z dzieckiem.Nagle znalazlam sie w wielkim domu mojej siostry,klocila sie z jej mezem,nie chciala zebym ich slyszala,wiec wyszli przed dom sie klocic,reagowala agresywnie i krzyczala na meza,wtedy zeszlam do okna zobaczyc co sie dalej stanie.Widzialam jak szwagier popchnal siostre tak mocno,ze upadla z wielka sila na drewniany stol stojacy pod drzewem,uderzyla glowa o noge stolu,ta sie zlamala i siostra uderzyla tez szyja w pozostala czesc nogi od stolu.Nie ruszala sie.Wiedzialam ze nie zyje.wybieglam do drzwi i szukalam szwafra,ale zniknal.Wrocilam do domu,W tym momencie zapukal ktos do drzwi.Otworzylam je,a tam stalo 3 mezczyzn,Turek z czarnym zarostem i wlosami,Zyd z broda i w mycce i Niemiec.Ja po polsku krzyczlam,zeby zadzwonili na policje,bo nie moge znalezc telefonu.Nie rozumieli,wiec powiedzialam po niemiecku powoli jak mam na imie i prosze o zadzwonienie na Policje-wszystko widzialam.Wtedy sie obudzilam
Niespokojne wody
Ostatnio praktycznie co noc śnią mi się statki. Może warto zaznaczyć, że z mężem oraz dziećmi żeglujemy co jakiś czas jachtem. Pierwszy sen: duży, solidny jacht stał w porcie. Na pokładzie stal mąż i szwagier. Wyglądało jakby zwijali liny, żagle i sprzątali pokład po rejsie. Pomimo tego, że jacht był zacumowany w porcie, który zazwyczaj jest otoczony falochronem to był bardzo rozbujany przez spore fale. Ciężko było ustać na pokładzie. Trzymałam się lin i widzialam wzburzone morze. Drugi sen, który w pewnym sensie powtarzał się przez dwie noce. Wraz z mężem, dziećmi i nasza rodzina, która mieszka w Skandynawii wracaliśmy promem do domu. Podróż była spokojna. Teraz różnice - w jednym śnie z rana szykowaliśmy się do opuszczenia kajut. Że względu na kwarantanne i bezpieczeństwo śniadanie podano nam do kajut. Jedzenia bylo bardzo mało. W drugiej wersji: po opuszczeniu kajut udaliśmy się pod pokład, aby odnieść rzeczy do samochodów. Okazało się , że pod pokładem zbiera się woda. Wody było całkiem sporo, było widać nasze buty, które niby mieliśmy w bagażu, a jednak dryfowały w tej zbierającej się wodzie. Nie panikowalismy, spokojnie szliśmy dalej.
okradanie i ratowanie z rzeczki
najpierw znalazłam się w domu szwagierki gdy ona szła do kościoła miałam wraz z nieznana mi kobietą młodą wykraść z ich domu jakieś rzeczy ale mi zależało tylko na jakimś obrazie, ona miała już jakieś rzeczy na swoich saniach i mój obraz też tam był . Ja się wróciłam żeby coś sprawdzić i w tym czasie zobaczyłam, że szwagrostwo z dziećmi wychodzą do kościoła, za chwile zobaczyłam że szwagier odkrył tamtą kobietę. Po chwili juz szłam drogą wśród innych ludzi i w rzeczce zobaczyłam że w foliowej torebce czystej małej jak po makaronie płynie topiąc się człowiek kobieta, ale taka malutka. Wyjęłam ją z wody była cała naga i okryłam ją swoim szalem byłam bardzo szczęśliwa że ją uratowałam okrywałam ją tym szalem i przytulałam żeby już się nie martwiła a ona tak jakby zamieniła się w dziecko małe przytulałam ją i sie obudziłam.
szwagier
W ostatniej nocy miałem sen, który bardzo mnie zaintrygował i chciałbym podzielić się nim z Wami. Chociaż nie jestem ekspertem w interpretacji snów, postaram się opowiedzieć o nim w sposób przystępny i angażujący. Zapraszam więc do
szwagier znaczenie snu
W moim śnie pojawił się mój szwagier. Jego obecność w moim śnie budzi we mnie wiele ciekawości i chęć zrozumienia, jakie znaczenie może mieć ten sen zgodnie ze sennik em.Kiedy się obudziłem - przez chwilę czułem się nieco