Zwiększ kontrast

Ilość wpisów: 36

odpowiadających wyszukiwanej frazie
Sen o samolocie
Samolot od momentu jego skonstruowania daje ludzkości możliwość podróżowania nad ziemią. Jest kojarzony z dużym horyzontem umysłowym i dążeniem do wyższych celów.
Sen o lataniu
Sen o lataniu oznacza, że w końcu uwolnisz się od czegoś lub kogoś, zaczniesz na nowo cieszyć się życiem. Lot we śnie symbolizuje wyzwolenie oraz swobodę. Może więc wróżyć pozytywne wydarzenia w życiu. Z drugiej strony znaczenie snu latanie to także ograniczenia lub leki, które wykazujemy.
Sen o wojnie
Sen o wojnie oznacza, że łatwo popadasz w konflikty. Być może czujesz się też zagrożony albo w Twoim życiu panuje chaos i najwyższy czas go uporządkować. Według sennika wojna we śnie może wskazywać także na wewnętrzne rozterki oraz rozdarcie. Musisz więc w końcu podjąć decyzję co robić. Dla młodej kobiety sen o wojnie oznacza, że poślubi żołnierza albo urodzi syna.
Spadający samolot
Samolot oznacza, że w Twoim życiu mogą nagle zajść duże zmiany. Być może starasz się dążyć do wyższych celów i posiadasz duże ambicje. Z drugiej strony sen o samolocie może oznaczać, że chcesz uciec od problemu zamiast go ro
Własna śmierć
Snilo mi sie ze jechalem ze znajomymi autobusem i w pewnym momencie zaczela sie ostra burza z piorunami, gdy wyjrzalem przez okno nagle jeden z budynkow eksplowodwal jak po bombie, autobus sie zatrzyma a my wybieglismy z niego zobaczyc i okazalo sie ze budynek zostal zbombardowany przez nalot samolotow gdyz po chwili zaczela wybuchac kolejne budynki, w tej chwili probowalem zadzwonic ale okazalo sie ze nie mam zasiegu. Gdy po chwili pojawil sie czlowiek z bronia...probowalem z nim rozmawiac ale strzelil mi najpierw w prawa noge, a potem w lewa gdy upadlem na ziemi dostalem strzal w plecy wtedy sie obudzilem zlany potem..
Podróż
Cześć, odrazu zacznę opis snu. Bardzo chciałem polecieć samolotem, pamiętam emocje były naprawdę silne głównie ekscytacja. Pojawiłem się na lotnisku, wsiadłem do dużego samolotu pasażerskiego który zaraz po tym zaczął lot. Nie było w nim miejsc siedzących ani też dużo ludzi. Samolot leciał bardzo zwrotnie. Przez okna było widac, że lecimy nad oceanem. W pewnym momencie podszedł do mnie jakiś koleś okazało się, że był pilotem innego samolotu i zaproponował mi przesiadkę. Poczułem przypływ adrenaliny i bez wahania się zgodziłem. Wpisał mnie na listę. Chwilę potem samolot wylądował na jakiejś platformie w chmurach, byłem świadomy tego, że ta platforma płynie po oceanie ale nie widziałem tego, bo zasłaniały chmury, płynęła w tym samym kierunku co samolot. Wysiadłem z samolotu. Dosyć długo czekałem na kolejny. Kiedy przyleciał był stary i miał dziurę. Trochę mnie to zaniepokoiło. Zapytałem pilota " Jak będziemy lecieć, to będzie na nas wiało?" On się zaśmiał i powiedział "no tak". W tym momencie widząc jego pewność siebie zeszły ze mnie wszystkie obawy. Kiedy wsiadłem w środku było bardzo ładnie wystrój z brązowego drewna, różne bary/barki ekskluzywne siedzenia i sporo ludzi. Podczas lotu zadzwonił do mnie mój ojciec, zacząłem z nim rozmawiać. Wokół mnie było dosyć głośno więc poszedłem szukać jakiegoś zacisznego miejsca. Na końcu samolotu było pomieszczenie, które wyglądało jak strych, wszedłem tam i długo tam rozmawiałem. W pewnym momencie weszła do mnie uśmiechnięta stewardessa i powiedziała " za chwilę lądujemy i proszę kończyć rozmowę" i wyszła. Ja chciałem zakończyć rozmowę ale ojciec ją przeciągał tak długo, że już wszyscy wysiedli. Rozłączyłem się wysiadłem na lotnisku w USA pojawiło się we mnie bardzo dużo pozytywnych emocji, takiej szansy na leprze, nowa przygoda, ekscytacja euforia. Ale trwało to tylko chwilkę, bo uświadomiłem sobie, że mam jeszcze mnustwo rzeczy do rozładowania z tego samolotu a on za chwilę startuje, moje emocje zmieniły się na przeciwne. Nawet nie zacząłem rozładowywać bagażów. Wsiadłem spowrotem zrezygnowany. Samolot leciał do Włoch. Po chwili emocje opadły zacząłem działać. Poszedłem do pilota samolotu przedstawiłem mu sytuację. Zaproponowałem mu szybki przystanek on nie chciał się zgodzić, bo spóźni się do Włoch. Wróciłem na miejsce siedzące. I nagle samolot zmienił kurs i wylądował na kontynerowcu, który płynął do USA. Poczułem ogromną radość, szybko wziąłem się do rozładowywania moich rzeczy, pasażerowie pomagali mi przenosić, rzeczy a było ich bardzo dużo jakieś szafki telewizory, akwarium no mnustwo. Cały pokład się wypełnił moimi rzeczami. Zauważyłem, że nawet kiedy szybko wyrzucałem szklane przedmioty one się nie niszczyły. Czułem presję pilota. Wszedłem spowrotem na samolot ale było mi szkoda zostawić wartościowych przedmiotów. Zauważyłem, że przedmioty się powtarzają, że są np 3 takie same konsole do gier, 2 szafy. Czulem, że nie chce nic zostawić i czułem presję czasu. Obudziłem sie, wyspany, zaciekawiony snem, czułem satysfakcje zdumienie realizmem snu, (dodam, że nigdy nie leciałem samolotem). Hah, jestem mega ciekawy co ten sen oznacza, ostatnio dużo się dzieje w moim życiu. Plany biznesowe, utrata ważnego przyjaciela. Męcząca mnie sytuacja w rodzinie. Pozdrawiam wszystkich, którzy wytrwali do końca Adam.
Śmierć
tydzień temu śniło mi się że mam wypadek samolotowy i spadam ale przeżyłam , następnego dnia śniło mi się że wjechał we mnie samochód ale nic mi nie było , kilka dni temu śniło mi się że mam raka mózgu i dokładnie o 16 umrę i żegnałam się ze wszystkimi
Wybuch samolotu
W moim śnie leżałem z dziewczyną na plaży przy niskiej skarpie. Patrzyłem w niebo po czym spojrzałem w dał morza gdzie leciał bardzo nisko samolot. Samolot ten uderzył o taflę wody przy czym wybuchł. Po tym uciekliśmy na górę skarpy. Co może oznaczać ten sen?
Własny ślub z mężem
Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc w interpretacji snu. Moja aktualna sytuacja jest taka, że chcę się rozwieść z mężem i myślę że ten sen bardzo nawiązuje do mojego życia tylko nie wiem tak dokładnie jakie wyciągnąć wnioski.. Za męża wyszłam ponieważ zaszłam z nim w ciążę (niechcianą) i tak jakby nie miałam wyjścia.. A teraz przejdę do mojego snu: Nie wiem jak ale w tym śnie mieszkaliśmy w jakimś obcym mi mieście i mimo, że mieszkaliśmy niedaleko kościoła to mieliśmy zamówione auto w kolorze czarnym ładnie biało przystrojone do ślubu. Chociaż byłam w ciąży to on kazał bysmy poszli pieszo. Byłam na niego wściekła. Kiedy weszliśmy do kościoła było tam pełno gości. On poszedł przed ołtarz a ja się jeszcze zastanawialam czy wyjść za niego. Miałam biała suknie. No i po chwili zniechęcona poszłam przed ołtarz i wzięliśmy ten ślub. Ale byłam niezadowolona. Miałam po tym śnie drugi, bardzo krótki. Śniło mi się że leciałam samolotem (nie wiem dokąd). Lecieliśmy wysoko w chmurach, były tam moje dwoje dzieci ale męża nie widziałam. Zdziwiło mnie że w samolocie było uchylone okienko ale podobno tak miało być. Z góry bardzo bardzo mocno dziękuję za pomoc i odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie i życzę fantastycznego dnia Joanna Papacz
ladowanie
Ja stoję na lotnisku, patrząc w niebo. W powietrzu unosi się niesamowity widok - ogromny samolot zbliża się do lądowania. Słyszę huk silników i burzę powstałą z powodu rozpędzonego samolotu. Widok ten sprawia, że czuję się mały w
lotnisko
W moim śnie znalazłem się na lotnisku. To miejsce pełne ruchu i tłoku, gdzie ludzie przybywają i odlatują w różne zakątki świata. Lotnisko jest symbolem podróży, eksploracji i poznawania nowych miejsc. Jest to także metafora dla mojego
helikopter
W moim śnie pojawił się helikopter. Wyobraźnia natychmiast zaczęła pracować, a umysł zapełnił się różnymi skojarzeniami i emocjami związanymi z tym widokiem. Kiedy się obudziłem, poczułem się naprawdę zaintrygowany i zaciekawiony
samolot mysliwski
W swoim śnie znalazłem się w miejscu pełnym ekscytacji i adrenaliny. Byłem pilotem samolotu myśliwskiego, gotowym do lotu w nieznane przestworza. Czułem się niezwykle podekscytowany, gotowyodkrywać nowe terytorium i pokonywać przeszkody.
glupiec
W moim śnie byłem jednym ze świadków nagłej sytuacji absurdalnej, jakby wyjętej z komedii. Znajdowałem się w pewnym pomieszczeniu, które przypominało lądowisko dla samolotów. Wokół mnie było wiele osób, ale jedyną postacią, która
hangar
Nocne sny są tajemnicze i pełne symboliki, a każdy z nich może mieć wiele różnych interpretacji. Dziś odkryję dla Ciebie sekrety snu, w którym pojawia się hangar. Powiedzmy, że jesteś w pełnym szczegółów sniku, w którym znajdujesz
pasazer
Wczoraj miałam sen, który od razu wzbudził moje zainteresowanie i wydaje się mieć jakieś głębsze znaczenie. W moim śnie, byłam pasażerem w samolocie. W tym śnie poczułam się delikatnie zagubiona i niespokojna, coś było nie tak.
pilot
Wczoraj miałem sen, który bardzo mnie zaciekawił. Zwykle nie zwracam uwagi na sny, ale ten był inny. We śnie byłem pilotem samolotu, co jest ciekawe, ponieważ samoloty zawsze mnie fascynowały, ale nigdy nie miałem okazji latać nimi w
pobor
Podczas ostatniej nocy miałem ten niezwykły sen, który cały czas wiruje w mojej głowie. Chciałbym się nim z Wami podzielić, ponieważ wyjątkowo mocno na mnie wpłynął.W moim śnie znalazłem się w nieznanym mi miejscu, które wydawało
samolot
Wczorajszej nocy miałem sen o samolocie. Był to sen bardzo realistyczny i emocjonujący, który wciągnął mnie od pierwszych chwil. W pewien sposób czułem się jak bohater filmu akcji, gotowy na ekscytującą podróż ponad chmurami.
siniak
Właśnie miałem sen, który wydaje się nieco niezwykły. Moje ciało było pokryte siniakami - takimi dużymi i wyraźnymi, że nie było możliwości ich nie zauważyć. Byłem wyjątkowo zaniepokojony i próbowałem zrozumieć, co może to
terminal
Witaj, dziękuję, że zdecydowałeś/aś się podzielić snem ze mną. Postaram się teraz zinterpretować go własnymi słowami, aby lepiej zrozumieć jego znaczenie. W związku z tym, że sen dotyczy tematu "terminal", przystąpmy bezpośrednio
aeroplan
Ostatnio miałam bardzo ciekawy sen, który chcę zinterpretować własnymi słowami. W tym śnie widziałem aeroplan, który od razu wzbudził moją ciekawość. Zaraz poczułem się jak ptak, unoszący się w powietrzu, czujący wolność i
szpulka
Wchodzę do pokoju pełnego starych mebli i kolorowych tkanin. Jestem otoczony zapachem drewna i historią, którą te przedmioty niosą ze sobą. Staram się poruszać, ale moje kroki stają się coraz bardziej niepewne, jakbym tonął w miękkiej,
rzucic sie
Sen, który chciałbym zinterpretować jest bardzo emocjonalny i niezwykle realistyczny. W moim śnie, znajduję się w pewnym nieznanym miejscu, gdzie atmosfera jest napięta i pełna niepewności. Jest jasne, że coś złego właśnie się
samolot znaczenie snu
W moim snie, znalazłem się w samolocie. Nie, nie był to zwykły sen, był to prawdziwy sen o lataniu, pełen napięcia i ekscytacji. Jako wielki miłośnik podróży, ten sen miał dla mnie szczególne znaczenie.Kiedy samolot wzbił się w
Sposoby na spokojny sen podczas podróży.
Podróżowanie może być niesamowitą okazją do poznawania nowych miejsc i doświadczania fascynujących przygód. Czasami jednak podróż może również wpływać na jakość naszego snu i wprowadzać niepotrzebne spięcie. Czy istnieją sposoby
Sny o lataniu: Jak interpretować marzenia o lataniu.
Sny są fascynującym zjawiskiem, które od dawna budziło zainteresowanie i zdumienie ludzi na całym świecie. Latanie jest jednym z najczęściej występujących tematów we śnie, który skłania nas do zastanowienia się, jak interpretować te
Sny o podróżach: Co oznaczają i jak je rozumieć.
Sny są fascynującym zjawiskiem, które od zawsze budziły ciekawość i wywoływały pytania. Jednym z częstych tematów snów są podróże. Co oznaczają sny o podróżach? Jak je rozumieć? Czy mają one jakąś głębszą symbolikę?
Sny o podróżach – poszukiwanie siebie.
Sny są fascynującym zjawiskiem, które towarzyszą człowiekowi od wieków. Mają one wiele znaczeń i często stanowią ważne narzędzie interpretacji naszych głębszych pragnień i emocji. Jednym z częstych motywów snów są podróże,
Sny o latających przedmiotach.
Sny są fascynującym i tajemniczym zjawiskiem, które od wieków intryguje ludzi z różnych kultur. Jeden z najbardziej intrygujących rodzajów snów to te, które dotyczą latających przedmiotów. W tym artykule przyjrzymy się temu, co mogą
Interpretacja snów o latających obiektach.
Interpretacja snów może wydawać się tajemnicza i niełatwa do zrozumienia, ale istnieją różne narzędzia, które mogą nam pomóc zgłębić znaczenie naszych nocnych wizji. Jednym z takich instrumentów jest sennik internetowy, który może
Sny o podróżach i ich symboliczne znaczenie.
Sny o podróżach i ich symboliczne znaczeniePodróże od zawsze fascynują ludzi. Czy to podróże w prawdziwym świecie, czy w świecie snów, mają one swoje niezwykłe znaczenie. Często spotykamy się ze śnieniem o podróżach, które mogą
Zrozumienie snów o latających samolotach.
Zrozumienie snów o latających samolotachCzy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co oznaczają twoje sny o latających samolotach? Czy masz wrażenie, że one mają znaczenie głębsze niż tylko przypadkowe obrazy pojawiające się w twojej
Interpretacja snów o podróżach.
Interpretacja snów od dawna stanowiła fascynujące zagadnienie dla ludzi na całym świecie. Przez wieki snobistyczne praktyki rozsiodłe kultury opracowały różne metody interpretacji snów, a jednym z najpopularniejszych motywów we śnie jest
Najczęstsze błędy w interpretacji snów i jak ich uniknąć - wartość artykułu zwiększona o podanie sposobów na uniknięcie błędów w interpretacji snów.
Najczęstsze błędy w interpretacji snów i sposoby na ich uniknięcieInterpretacja snów to sztuka, która od wieków budzi zainteresowanie ludzi na całym świecie. Ludzie zawsze próbowali interpretować znaczenie swoich snów jako sposób
Sny o lataniu: jak interpretować je z punktu widzenia psychologii snów.
Sny o lataniu: jak interpretować je z punktu widzenia psychologii snówSny o lataniu od zawsze fascynują i budzą wiele emocji. Często budzą w nas poczucie wolności, radości i przeżycia czegoś niezwykłego. Jednakże, z punktu widzenia